نکته هایی درباره جشنواره ایپس (قسمت دوم)

نکته هایی درباره جشنواره ایپس (قسمت دوم)
ارسال حداکثر ٥ عکس بدون تکرار / دومین دوره از جشنواره ایپس برای شناسایی بهترین آثار ورزشی، امسال هم برگزار می شود. تقریبا یک ماه تا آخرین مهلت برای ارسال آثار باقی مانده است و در این فاصله، همکاران رسانه ای را دعوت می کنیم تا در این جشنوارهحضور فعال داشته باشند.

 

 

به گزارش ایسجا؛ این جشنواره در بخش‌های مختلفی برگزار می‌شود که در این مطلب توضیحاتی را درباره بخش عکس ارائه می‌کنیم تا همکارانی که می‌خواهند آثار خود را در این بخش‌ ارسال کنند، اطلاعات کافی را داشته باشند. 

پیش از این 10 نکته در قالب مطلبی منتشر شد و در این مطلب به 5 نکته دیگر اشاره می‌شود. برای حفظ ترتیب اطلاعاتی که ارائه می‌شود، نکته ها به ترتیب از شماره یک آغاز شده و تا شماره 100 ادامه دارد، به این امید که همکاران بتوانند از آنها استفاده کنند.

***

11) بخش عکس دو قسمت فرعی دارد. به این ترتیب که  همکاران عکاس‌ می‌توانند یا در بخش "تک عکس" یا گزارش تصویری در این رقابت شرکت کنند. 

12) در بخش تک عکس که با عنوان (Action Picture) نامبرده می‌شود، منظور ارسال عکسی است که یک لحظه ناب ورزشی را نشان می‌دهد یا اینکه یک توانایی خاص ورزشکاری را در رویدادی به تصویر می‌کشد.

13) در بخش مربوط به گزارش تصویری  (Portfolio)، علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند سه اثر یا حداکثر 5 اثر را ارائه کنند. این آثار می تواند از یک رشته یا رویداد یا از چند رشته و رویداد باشد. نکته ای که اهمیت دارد، این است که عکس ها در این بخش باید موضوع واحدی داشته باشد و حتی اگر قرار است عکس‌ها از رویدادهای مختلفی انتخاب شوند، باید به صورت زنجیره به هم مربوط باشند. 

14) نکته ای که برگزارکنندگان جشنواره ایپس روی آن تاکید دارند، این است که عکس ها باید توسط عکاسان حرفه ای تهیه شود و ممکن است در روند بررسی آثار، از عکاس ها خواسته شود تا مدارک مربوط به فعالیت حرفه ای خود را ارائه کنند. ( ایپس این توضیح را ارائه کرده تا از ارسال عکس هایی که توسط افراد آماتور و به صورت تفننی گرفته می شود، جلوگیری کند.) 

15) در مورد ارسال عکس‌ها باید به این مورد توجه کرد که امکان ارسال یک عکس در هر دو بخش وجود ندارد. برای مثال اگر همکاری، عکسی را در بخش Portfolio ارائه می‌کند، نمی‌تواند همان عکس را در بخش Action Picture هم ارسال کند. ضمن اینکه عکس ها حتما باید کپشن ( زیر نویس) انگلیسی داشته باشد. 

***

موارد دیگر در مطالب بعدی منتشر می‌شود. ضمن اینکه دوستان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.aipsawards.com  مراجعه کنند. ضمنا در صورت وجود هر سوالی لطفا با شماره تلفن 09122448212 ( آزاده پیراکوه ) تماس بگیرید.

۱۳ شهریور ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید