دوشنبه، آخرین مهلت برای جشنواره ایپس

دوشنبه، آخرین مهلت برای جشنواره ایپس
تنها سه روز فرصت مانده

 

به گزارش ایسجا؛ دومین دوره از جشنواره ایپس در حالی برگزار می شود که تنها سه روز تا آخرین مهلت برای ارسال آثار باقی مانده است. افرادی که می خواهند در این جشنواره شرکت کنند، می توانند، با مراجعه به سایت www.aipsawards.com  ثبت نام کرده و آثار خود ارسال کنند. آثاری که ارسال می‌شوند، باید در فاصله زمانی 18 سپتامبر 2018 تا 7 اکتبر 2019 منتشر شده باشند. 

دسته‌بندی‌هایی که مسوولان برگزاری این جشنواره در نظر گرفته‌‌اند، شامل آثار مکتوب، عکس، صدا، ویدیو و خبرنگار جوان ( زیر 30 سال) می‌شود. این مورد آخر از امسال به جشنواره اضافه شده و جوایز جداگانه و متفاوتی دارد. در این بخش فقط یک اثر انتخاب می‌شود. اما در مورد سایر بخش‌ها، سه اثر انتخاب می شوند که جایزه اثر اول، هشت هزار دلار، اثر دوم، سه هزار دلار و اثر سوم، دو هزار دلار است. هر نفر می‌تواند دو اثر را در هر کدام از بخش‌هایی که تمایل دارد، ارسال کند. جزییات بیشتر درباره بخش‌های مختلف، در مطالبی که پیش از این روی خروجی سایت انجمن و صفحه انجمن در اینستاگرام قرار گرفته، منتشر شده است. 

در مورد زبان آثار هم لازم است به این نکته اشاره شود که مشکلی بابت ارسال آثار به زبان فارسی وجود ندارد؛ اگرچه ترجمه انگلیسی، قابل قبول تر است؛ البته بعد از عبور از مرحله اول و در صورت راهیابی به مرحله دوم داوری، ترجمه آثار باید ارسال شود. 

انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی، همکاران عزیز را دعوت می کند تا با ارسال آثار خود، در این جشنواره که اختتامیه اش‌ با دعوت از برگزیدگان در مجارستان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

۱۲ مهر ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید