به میزبانی آلمان و با حضور نماینده رسانه‌ای اسکی ایران
اجلاس سالانه رشته اسکی در انجمن جهانی ورزشی نویسان برگزار شد

به میزبانی آلمان و با حضور نماینده رسانه‌ای اسکی ایران<br>اجلاس سالانه رشته اسکی در انجمن جهانی ورزشی نویسان برگزار شد
سی و پنجمین اجلاس سالانه انجمن جهانی ورزشی نویسان در بخش اسکی با گزارش فدراسیون جهانی سه روز پیش در شهر ویلینگن آلمان آغاز شد.
به گزارش ایسجا، به نقل از خبرگزاری مهر، در اولین بخش از این اجلاس سه روزه که با حضور فعالان رسانه ای اسکی عضو انجمن نویسندگان ورزشی نویس جهان AIPS برگزار می‌گردد، مدیر ارتباطات و رسانه فدراسیون جهانی اسکی با اعضا به گفتگو پرداخت و برنامه های توسعه اسکی در جهان را از طریق رسانه اعلام کرد.
در این اجلاس مدیر ارتباطات و رسانه فدراسیون جهانی اسکی گفت: مسابقات جهانی اسکی با توجه به شرایط فصلی و اختصاص این زمان برای پخش مسابقات در اکثر شبکه های مهم ورزشی در رتبه بندی رسانه ای ورزشی جهان از جایگاه خوبی برخوردار است و همین شرایط موجب شده تا به لحاظ استقبال اسپانسر ها و تعداد مخاطبین زیاد در اکثر کشور های اروپائی این فدراسیون در رتبه بندی شبکه معتبر یورو اسپرت در جایگاه دوم قرار گیرد. (دراین رتبه بندی فوتبال لحاظ نشده است)
در ادامه این اجلاس گزارش فدراسیون جهانی در خصوص میزان پخش مسابقات اعلام شد که در آن اسکی آلپاین 51% ،اسکی پرش 24%،کراس کانتری17% ، ترکیبی نوردیک4%،اسکی سبک آزاد3%و اسنوبرد 1% را به خود اختصاص دادند .
این اجلاس با تجلیل از مدال آوران اسکی در المپیک سوچی توسط انتخاب خبرنگاران در رشته نوردیک، گزارش آمادگی میزبانان مسابقات قهرمانی جهان در سال 2015 سوئد، آمریکا و اتریش و همچنین اقدامات انجام شده پیونگ چانک کره جنوبی میزبان المپیک زمستانی 2018 تا پنج شنبه ادامه خواهد یافت. گفتنی است رئیس کمیته ملی المپیک و سازمان ورزش آلمان نیز در این اجلاس حضور داشتند.
در این اجلاس پیام نظر عضو انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران و جهان و مدیر روابط عمومی فدراسیون اسکی به عنوان نماینده ایران و آسیا حضور دارد.
سومین حضور فعال نماینده انجمن ورزشی نویسان در اجلاس اسکی نوردیک باعث شد تا سایت  ski club willingen در یک گزارش اختصاصی حضور وی در این اجلاس را بیان کرده و گذری کند به اینکه در ایران علاقه¬مندی به اسکی قابل توجه است به طوری که 50 هزار اسکی باز درایران مشغول اسکی هستند. در ایران پیست های اسکی فراوان یافت می شود. به خصوص دیزین که درارتفاع 4 هزار متری واقع شده است. 
نکته جالب توجه دیگر برای این سایت انتشار سالیانه دو نشریه تخصصی اسکی توسط عضو انجمن ورزشی نویسان ایران بود.
۳ آبان ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید