تقی زاده معاونت وزارت ورزش و جوانان: پیشکسوتان رسانه های ورزشی دائره المعارف ورزش کشور هستند
تجلیل از استاد علی کاوه عکاس ورزشی

تقی زاده معاونت وزارت ورزش و جوانان: پیشکسوتان رسانه های ورزشی دائره المعارف ورزش کشور هستند <br> تجلیل از استاد علی کاوه عکاس ورزشی
به همت کمیته پیش کسوتان انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران و با حضور تقی زاده معاونت وزارت ورزش و جوانان و جمعی از پیش کسوتان رسانه های گروهی در دفتر انجمن ورزشی نویسان ایران برگزار گردید.
به گزارش ایسجا؛ در این مراسم ابتدا منوچهر زندی سخنانی در خصوص قدمت انجمن ورزشی نویسان و حضور فعال اعضای ورزشی نویس ایراد نمود آنگاه آقایان جهانگیر کوثری، خسرو والی زاده، احمدرضا میرزاییان و حجت اله جیرودی و شهرام وزیری سخنانی در راستای فعالیت چند دهه اخیر استاد علی کاوه و تجلیل از این عکاس مبتکر سخنان مبسوطی را ایراد نمودند. 
سپس تقی زاده معاونت محترم وزارت ورزش طی سخنانی گفت: افتخار می کنم در جمع بزرگان و پیشکسوتان رسانه های گروهی که عمری را با قلم و قدم مبارکشان در رسانه های تصویری، شنیداری و نوشتاری امید آفرینی و شادابی را به جامعه اسلامی ایران هدیه کردند تشکر نمایم.
خدا را شاکرم که تاریخ ورزش ایران زمین به دست توانای شما بزرگان رسانه ها نگاشته شد و برگ برگ صفحات زرین تاریخ ورزش نام یکایک شما در آن به چشم می خورد. شما بزرگان و پیشکسوتان ورزشی دائره المعارف ورزش ایران هستید، شما عزیزان بدون تردید معتبرترین و در دسترس ترین شبکه رسانه کشور به شمار می روید که فرهنگ توجه به خبر استفاده از خبر و حتی تحلیل اخبار ورزشی را تحت تأثیر قرار دادید و طیف وسیع برخورداران از این رسانه های پویا و فعال همراه با اطلاعاتی روز افزون و به روز شده همراه با امیدواری و امید به زندگی بهتر را در تمام آحاد ایران به وجود آوردید.
تقی زاده در پایان افزود امروز بهترین روز زندگی من بود و از پیشنهاد کمیته پیش کسوتان انجمن درخصوص استفاده مجدد از تحصیل کرده ها و بازنشستگان در فدراسیون ها و هیأت های ورزشی استقبال می کنم، در این راستا مقرر شد کمیته پیش کسوتان جلسه ای با نمایندگان مجلس برگزار نماید.
همچنین مقرر شد مراسمی به منظور تجلیل از خدمات اردشیر لارودی پیش کسوت رسانه های نوشتاری با همکاری تنگاتنگ روزنامه خبرورزشی و انجمن ورزشی نویسان در آینده نزدیک برگزار گردد.

 

 

تهیه و تنظیم: فهیمه مشگی باف

۱۲ بهمن ۱۳۹۸
محمدرضایعقوبی
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
0

عرض تبریک و خسته نباشید خدمت استادعلی آقای کاوه وتشکراز دست اندرکاران انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی ایران که چنین مراسمی را برگزارکرده اند، امیدوارم ادامه داشته باشد.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید