دیدار خبرنگاران ورزشی کرمانشاه با خانواده شهید مدافع سلامت

دیدار خبرنگاران ورزشی کرمانشاه با خانواده شهید مدافع سلامت
جمعی از خبرنگاران ورزشی نویس استان کرمانشاه با حضور در منزل شهید مدافع سلامت دکتر مهرداد نوروزی، با خانواده این بزرگوار ابراز همدردی کرده و از زحمات این مدافع راه سلامت قدردانی کردند.

 به گزارش ایسجا؛ خبرنگاران ورزشی در این نشست حمایت از اقشار کم برخوردار جامعه و مبارزه با بیماری کرونا را از مصادیق منش پهلوانی دانسته و بابت یک عمر زحمات مخلصانه دکتر نوروزی قدردانی کردند.

در این نشست صمیمی خبرنگاران ورزشی با تجلیل از فرزند ورزشکار ایشان، از روحیه مردم داری و دستگیری این شهید والامقام یاد کرده و برای روح آن محروم علو درجات را از خداوند منان طلب کردند.

دکتر مهرداد نوروزی متولد 1345 شهر کرمانشاه و فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال 1372 بوده است.

شهید نوروزی از ابتدای دوره طبابت تا پایان عمر خویش در محلات حاشیه ها و فقیرنشین کرمانشاه مشغول طبابت بوده است.

دستگیری ایشان از بیماران کم برخوردار و حمایت از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی و یادگاران دفاع مقدس و جانبازان سرافراز ایران اسلامی زبانزد مردم کرمانشاه است.

خدمات وی تنها محدود به شهر کرمانشاه نبود و در حادثه زلزله سرپل ذهاب به صورت داوطلبانه به یاری مردم این منطقه شتافت و بعد از این زلزله خدمات درمانی مطب خود رایگان در اختیار خانواده های آسیب دیده از زلزله قرار داد.

سرانجام در شیوع بیماری منحوس کرونا در راستای مبارزه با این بیماری ناشناخته شتافت و پس از ابتلا به این بیماری در 25 فروردین ماه امسال به مقام والای شهید مدافع سلامت دست یافت.

۲۳ خرداد ۱۳۹۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید