فراخوان چهارمین جشنواره جهانی ایپس

فراخوان چهارمین جشنواره جهانی ایپس
دبیرخانه چهارمین جشنواره انجمن جهانی خبرنگاران و عکاسان ورزشی فعالیت خود را آغاز کرده و چند روزی است که امکان ارسال آثار برای حضور در جشنواره 2021 فراهم شده است.
به گزارش ایسجا؛ بر اساس اعلام ایپس، جشنواره چهارمین با مشخصات سومین دوره برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثاری که از 10 نوامبر 2020 تا 4 اکتبر 2021 منتشر می شود را در این رقابت بین المللی شرکت دهند. حضور در این جشنواره مانند ادوار گذشته رایگان است. محدودیتی که برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده، اینست که افراد بالای 18 سال می توانند در این رقابت حضور داشته باشند. هر فرد می تواند دو اثر را در یکی از بخش های ویدیو، مکتوب و صدا شرکت دهد؛ به این ترتیب که رقابت در 8 بخش برگزار می شود. در بخش ویدیو آثار به تفکیک مستند، فیلم کوتاه و گزارش از ورزشکاران بررسی می شود. در بخش مکتوب بهترین مقاله و بهترین گزارش ( پرونده) داوری می شود و در قسمت عکس هم تک عکس و گزارش تصویری مورد بررسی قرار می گیرد؛ ضمن اینکه یک بخش هم به آثار رادیویی اختصاص یافته است. 
فعالان جوان حوزه رسانه ورزشی که متولد سال 1992 ( کمتر از 30 سال دارند) به بعد هستند هم می توانند در بخش مجزای خبرنگاران جوان شرکت کنند که در این بخش آثار در سه قسمت مکتوب، گزارش های تصویری و عکس، داوری می شوند. 
جایزه ای که برای این جشنواره در نظر گرفته شده نیز مانند دوره های قبل است به این ترتیب که به نفر اول 8 هزار دلار، نفر دوم، 3 هزار دلار و نفر سوم؛ دو هزار دلار اهدا می شود. البته جایزه بخش خبرنگاران جوان متفاوت است؛ چراکه برگزیدگان این بخش فرصت حضور در دوره آموزشی که همزمان با یک رویداد مهم بین المللی برگزار می شود را پیدا می کنند. 
در مورد زبان آثاری که به جشنواره ارسال می شود، محدودیتی وجود ندارد البته زبان رسمی جشنواره انگلیسی است. با این حال علاقه مندان به حضور در جشنواره هم می توانند آثار خود را همراه با ترجمه ارسال کنند؛ هم به زبان اصلی. در جشنواره سال گذشته آثاری که ارسال شده در 34 زبان مختلف بوده است. بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، آثار در مرحله اولیه توسط افرادی که زبان مادری شان، زبان اثر ارسالی است مورد بررسی قرار می گیرد و سپس آثار منتخب برای حضور در مراحل بعدی ترجمه می شوند و مورد داوری قرار می گیرند.
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
کیومرث پاشایی
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
0

گزارشی در مورد یک قهرمان صاحب نام


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید