در حاشیه دعوت از دکتر بورک به سمینار «زن، ورزش، رسانه»
بازدید رئیس بخش رسانه ای فیزو از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

در حاشیه دعوت از دکتر بورک به سمینار «زن، ورزش، رسانه»<br>بازدید رئیس بخش رسانه ای فیزو از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی
خانم دکتر ورنا بورک پس از حضور در سومین سمینار بین المللی علمی ورزشی زن ، ورزش و رسانه در ایران با حضور در فدراسیون دانشگاهی از بخش های مختلف بازدید بعمل آورد.
به گزارش ایسجا،  به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی خانم دکتر ورنا بورک عضو هیات رئیسه و رئیس بخش رسانه ای فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی جهان با حضور در این فدراسیون ضمن بازدید از بخش های مختلف با سرپرست فدراسیون طی نشستی در خصوص ورزش دانشگاهی گفتگو کردند.
بنا براین گزارش در ابتدای این گفتگو دکتر پورکیانی سرپرست فدراسیون در خصوص کارهای انجام شده در بخش ورزش دانشگاهی ایران و چگونگی حضور ایران در بیست و هشتمین یونیورسیاد که تابستان سال آینده در کشور کره جنوبی برگزار می شود و تعداد تیم های شرکت مننده مطالبی را بیان نمودند ، و خواستار حمایت بیشتر فیزو از ایران به عنوان یکی از بازوان ورزش دانشگاهی جهان شد.
در ادامه ورنا بورک ضمن تشکر از کارهای انجام شده در بخش ورزش دانشگاهی در ایران گفت: فیزو حتما از کشور شما در بخش های مختلف حمایت خواهد کرد.
وی در خصوص بحث شرکت تیم فوتبال ایران در یونیورسیاد سال آینده گفت : با توجه به محدودیت هایی که هر قاره دارند و موقعیت شما در آسیا با مسئولین فیزو صحبت خواهد کرد تا تیم فوتبال ایران بتواند در یونیورسیاد حضور داشته باشد
عضو هیات رئیسه فیزو گفت: خوشحال هستم که فدراسیون ایران با همکاران آسیایی ما ارتباط نزدیک دارد و رابطه خوبی بین فیزو و ایران برقرار شده است و هدف ما این است که تعداد بیشتری از ورزشکاران شما در مسابقات حضور داشته باشند ، و امیدوارم با توجه به پتانسیل بالای کشور ایران شاهد میزبان یکی از مسابقات جهانی باشید.
ورنا بورک در پایان ضمن تشکر از از میهمان نوازی ایرانیان ، تهران را شهری پویا با نیروی جوان و پر انرژی قلمداد کرد.
لازم به ذکر است در این نشت دکتر دهخدا معاون بین الملل فدراسیون ، منوچهر زندی و خانم دکتر لیموچی مدیر تربیت بدنی دانشگاه الزهرا (س) حضور داشتند.
۲۲ آذر ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید