دیدار هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه با مدیرکل ورزش و جوانان استان
حمایت از برنامه های انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه

دیدار هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه با مدیرکل ورزش و جوانان استان <br>  حمایت از برنامه های انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه
یه گزارش ایسجا و یه نقل از روابط عمومی انجمن ورزشی تویسان استان کرمانشاه؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه، با ابراز خرسندی از روی کار آمدن چهره های ورزشی، جوان و با انگیزه در قالب هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه، با اعلام حمایت از برنامه های این انجمن، گفت: انتظار می رود با اجرای برنامه های موثر و راهبردی شاهد ارتقای ورزش استان و توسعه هرچه بیشتر آن باشیم.
وی با بیان اینکه اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان طرح ها و برنامه های خوبی برای بهتر دیده شدن فعالیت های خبرنگاران ورزشی دارند، افزود: اداره کل ورزش و جوانان نیز وظیفه خود می داند به این انجمن کمک کرده تا بخشی از زحمات و تلاش های این قشر جبران شود. 
رحیمی، خبرنگاران ورزشی را یاوران و حامیان واقعی ورزش استان معرفی کرد و گفت: همواره تلاش کرده ایم تا از نظرات، انتقادها و پیشنهادات سازنده آنها برای بهتر شدن وضعیت کاری خود استفاده کنیم.
مقام عالی ورزش کرمانشاه در پایان بار دیگر بر لزوم حمایت از انجمن ورزشی نویسان استان تاکید کرد و گفت: در این راستا اقدامات لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان انجام خواهد گرفت.
درخواست ورودی رایگان به امکان ورزشی برای خبرنگاران ورزشی استان
در ادامه این نشست، فاطمه احمدیان رئیس هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه نیز گزارشی از عملکرد فعالیت های سه ماهه این انجمن ارائه کرد و گفت: فرآیند عضوگیری اعضا از همان روزهای ابتدایی شروع کار به انجمن با اعلام فراخوان هایی آغاز شد که حدود 40 نفر از  خبرنگاران متقاضی عضویت در انجمن مدارک و آثار خود را ارسال کردند.
وی تصریح کرد: با بررسی مدارک و ارزیابی آثار ارسالی، مدارک و آثار 34 نفر از متقاضیان تکمیل بود که در نهایت لیست تائید شده در استان را به تهران ارسال کردیم و در آنجا هم این لیست مورد تائید قرار گرفت تا سایر فرآیندهای ثبت نام اعضا انجام گیرد.
رئیس هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان از تشکیل کمیته های تخصصی در انجمن نیز خبرداد و گفت: طی این مدت کمیته های روابط عمومی و ارزیابی، آموزش، پیشکسوتان و عکاسان را تشکیل دادیم تا هرکدام در راستای حوزه خود فعالیت هایی را در جامعه خبرنگاران ورزشی داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به سختی های شغل خبرنگاری، اعلام کرد: خبرنگاران ورزشی از سخت کوش ترین و مظلوم ترین اقشار جامعه به شمار می روند و می توان گفت به نوعی آنها طلایه داران توسعه فرهنگ ورزشی هستند که در راستای ارتقاء سلامت جامعه قدم بر می دارند، اما علیرغم همه تلاش هایی که در این راه دارند، چندان زحمات آنها دیده نمی شود و مورد حمایت قرار نمی گیرند.
احمدیان تاکید کرد: بنا داریم تا با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان و برخی دیگر از دستگاه ها بتوانیم حمایت هایی را برای خبرنگاران ورزشی بگیریم، ازجمله ورودی اماکن ورزشی را برای آنها رایگان کنیم.
پیشنهاد برگزاری اولین جشنواره ورزشی نویسان کرمانشاه
نایب رییس اول هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه نیز در این دیدار، پیشنهاد برگزاری جشنواره تخصصی تولیدات خبری در حوزه ورزشی را میان خبرنگاران این حوزه مطرح کرد که مورد استقبال رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان قرار گرفت.
«مسعود اسماعیلی» افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند در شناسایی خبرنگاران توانمند ورزشی موثر باشد و باعث افزایش انگیزه در آنها و انتشار گزارش های اثرگذار شود.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره ورزشی را می توان ابتدا به صورت استانی، سپس منطقه ای و در نهایت کشوری برگزار کرد تا شاهد رقابت سالم و سازنده ورزشی نویسان کرمانشاه با خبرنگاران ورزشی استان های همجوار و دیگر مناطق کشور باشیم.
نایب رییس اول هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه در عین حال از آمادگی رسانه های ورزشی برای انتشار گزارش عملکرد اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی خبر داد و گفت: بیان عملکردهای صورت گرفته باعث افزایش انگیزه در جوانان برای ورزش کردن و اطلاع رسانی به آنها برای استفاده از امکانات ورزشی و چگونگی عضویت در هیات های ورزشی مورد علاقه می شود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان و دیگر نهادهای مسوول شاهد ارتقای جایگاه خبرنگاران ورزشی و فراهم شدن شرایط لازم برای استفاده از فضاهای ورزشی به صورت رایگان برای این قشر زحمتکش و کم توقع باشیم.
خواستار تداوم حمایت ها هستیم 
مهدی حشمتی عضو هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان نیز ضمن اشاره به حمایت هایی که اداره کل ورزش و جوانان استان همواره از خبرنگاران ورزشی داشته، خواستار تداوم این حمایت ها شد.
خبرنگاران ورزشی در حوزه کاری خود مشکلات زیادی دارند 
مریم قوی دیگر عضو انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه نیز در این دیدار اعلام کرد: خبرنگاران ورزشی نویس استان در حوزه کاری خود مشکلات زیادی دارند که امیدواریم با حمایت مسئولین قدم هایی را برای حل بخشی از این مشکلات برداریم.
۱۱ خرداد ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید