درخواست انجمن نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان ورزشی از نیروی انتظامی جهت برخورد سریع و قاطع با زورگیران

درخواست انجمن نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان ورزشی از نیروی انتظامی جهت برخورد سریع و قاطع با زورگیران
برای اولین بار نیست که عکاسان و خبرنگاران در انجام ماموریت کاری خود با رفتارهای زشت و سخیف مورد هتک حرمت و ضرب و شتم قرار می گیرند اما قساوت و سنگدلی که توسط زورگیران بیرحم علیه محمد دلکش صورت گرفته بسیار کم سابقه است و دل هر انسانی را به درد می آورد.
محمد دلکش عکاسی که به دلیل محدودیت هایی تردد کرونایی ناچار شد از پایانه مسافربری برای پوشش برنامه راهی مازندران شود، سحرگاه پنجشنبه 13 خرداد توسط زورگیرانی که مشخص نیست تاکنون چند مسافر و هموطن را با همین روش به تاراج برده اند و چه فجایعی رقم زده اند، با 21 ضربه چاقو مجروح شد ضمن این که تمام وسائل تخصصی و سرمایه زندگی کاری اش را از دست داد و لطمات روحی و جسمی جبران ناپذیری را نیز متحمل گردید. 
 انجمن نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان ورزشی ایران ضمن ابراز همدردی با این عکاس زحمت کش و متعهد از مقامات نیروی انتظامی  درخواست دارد با پیگیری سریع این ماجرا ضمن دستگیری عوامل این فاجعه انسانی، شدیدترین مجازات را برای آنها در نظر بگیرد. 
این اتفاق کم سابقه نشان داد خبرنگاران و عکاسان همچنان از کمترین حقوق لازم برای حضور در برنامه های خبری و تصویری برخوردار هستند چرا که اگر در این مورد اجازه تردد با وسیله نقلیه شخصی خود به این عکاس خبری به واسطه شغلش داده می شد، طبیعتا چنین فاجعه ای رخ نمی داد. 
انجمن ورزشی نویسان ایران امیدوار است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت بیشتری از خبرنگاران و عکاسان داشته باشد و با فراهم آوردن شرایط و ابزار کار حرفه ای اجازه ندهد بیش از این چنین اتفاقاتی رخ دهد.
۱۴ خرداد ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید