تبریک به رادیو ورزش

تبریک به رادیو ورزش
انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی سالروز تاسیس رادیو ورزش را به همکاران پرتلاش و گرانمایه در این رسانه ماندگار تبریک گفت.
به گزارش ایسجا، در پیام تبریک این انجمن برای رادیو ورزش آمده است:
هشتم تیرماه همزمان با سالگرد تاسیس رادیو ورزش، فرصت مغتنمی است برای تقدیر از همت و پشتکار عزیزانی که در بخش های مختلف این رسانه پر مخاطب و فراگیر به کار و تلاش مشغولند. بدون شک تاثیر رادیو ورزش در توسعه ورزش و موفقیت ورزشکاران شایسته ایران انکارناپذیر است و ورزش ایران به تلاش و پشتیبانی‌ این عزیزان در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی پله‌های رشد و ترقی را در طی سالیان متمادی طی کرده است.
انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی با تقدیر از زحمات مدیران، گویندگان، مجریان، نویسندگان و خبرنگاران رادیو ورزش از خداوند متعال تداوم موفقیت این رسانه در راستای مسئولیت خطیر فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و امیدبخشی به جامعه ورزش را آرزو می کند.
۸ تیر ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید