آغاز سمینار زن، ورزش، رسانه در هتل المپیک

آغاز سمینار زن، ورزش، رسانه در هتل المپیک
سومین سمینار علمی ورزشی انجمن ورزشی نویسان با عنوان زن، ورزش، رسانه در هتل المپیک کارخود را آغاز کرد.
به گزارش ایسجا، انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با حمایت سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد- کمیسیون ملی یونسکو(UNESCO)، فدراسیون بین‌المللی ورزشی نویسان ایپز(AIPS)، فدراسیون بین‌المللی دانشجویان جهان فیزو(FISU)، دانشگاه الزهرا و همکاری دبیرخانه شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان، کمیته المپیک جمهوری اسلامی ایران، انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران، خانه علمی مدیریت ورزشی ایران، دانشگاه تهران، دانشگاه علامه‌طباطبایی، سومین سمینار بین‌المللی علمی-آموزشی زن، ورزش، رسانه را به مدت دو روز در تاریخ 15 و 16 آذر 1393 در سالن اجتماعات هتل المپیک تهران برگزار می‌کند.
 
سومین سمینار بین‌المللی با توجه به جایگاه ویژه و تأثیرگذار سمینارهای و به منظور فراهم ساختن فرصتی برای گفتگوی سازنده علمی و ورزشی میان خبرنگاران و استادان ورزش و رسانه در سراسر کشور و همچنین آشناکردن آنها با آموزه‌های علمی و آموزشی و آخرین متدهای روز دنیا در نوع نگاه انسان‌ها به جهان و نقش ورزش و رسانه در توسعه جهانی با اندیشمندان و علاقه‌مندان به حوزه ورزش و رسانه تشکیل شده است.
 
بر اساس این گزارش، امروزه در عصر و دوران طلایی پیشرفت‌های شگرف علمی در ورزش جهان ایجاد شده است و مقوله ورزش برای خود جایگاهی رفیع ساخته و بی‌توجه به آنچه در دیگر ابعاد روی می‌دهد،با قدرتی خیره کننده گاه قادر است جامعه‌ای را تغییر مسیر دهد، و گاه باعث اتحاد بخشی از جهان ‌شود. مقوله ورزش و تربیت‌بدنی، محمل با ارزشی برای ایجاد دوستی، صلح و تبادل فرهنگ بین‌الملل است. 
گردانندگان و دوستداران ورزش جهان با این باور که ورزش و تربیت‌بدنی می‌تواند به عنوان مقوله و ابزار آموزشی نیز نقش‌ساز باشد، از طریق ورزش نیز از رشد و تقویت نیروهای جسمانی و روانی به تندرستی و فراهم آوردن نشاط و تبادل دانش، برگزاری همایش و سمینارهای علمی و ورزشی نقش عمده در این تبادل علم و اطلاعات در جوامع ورزشی داشته باشند.
 
انجمن ورزشی نویسان ایران در این راستا برای سومین سمینار با توجه ویژه به زنان که نیمی از پیکره جامعه ما هستند و با در نظر گرفتن این که ورزش زنان به شدت موجب درخواست جامعه داخلی و سازمان‌های جهانی ورزشی است، نسبت به برگزاری چنین همایشی اقدام کرده است. 
در سومین سمینار بین‌المللی علمی-آموزشی زن، ورزش، رسانه با توجه به ورزش زنان که در سازمان‌های جهانی ورزشی به عنوان یک دستور کار و سیاست مورد توجه است و رسانه که در این میان نقش مهمی را ایفا می‌کند، به عنوان دو رکن مهم دیده شده‌اند و اهداف برگزاری سومین سمینار بین‌المللی علمی-آموزشی زن، ورزش، از سوی انجمن ورزشی نویسان ایران اعلام شده، این است که ارتباط با نهادهای علمی و همتراز برای مبادله دانش و فن‌آوری نوین در حوزه ورزش،زنان و رسانه، ارتقا دانش علمی و عملی دست‌اندرکاران، مدیریت ورزش زنان، پژوهشگران، نویسندگان و عکاسان ورزشی کشور برای دست‌یابی به دستاوردهای علمی نوین در ورزش زنان، دست‌یابی به راه‌های کارآمد کشف و باروری استعدادهای بالقوه در سطوح مختلف ورزش زنان و شناسائی، ارتقا و تثبیت جایگاه ورزش زنان در رسانه‌های ورزشی از مهم‌ترین اهداف این سمینار است. 
رسانه و ورزش بانوان، مدیریت بانوان در ورزش، جایگاه بانوان در نهادهای بین‌المللی ورزشی، اخلاق و حقوق حرفه‌ای خبرنگاران ورزشی زن از مهم‌ترین موضوع‌های برگزاری این سمینار است.
۱۵ آذر ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید