شصت و هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

شصت و هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ در این جلسه که از ساعت 30/8 الی 10 روز دوشنبه اول شهریورماه به صورت آنلاین و با حضور دکتر عبدالحمید احمدی، محمود عبداللهی، هیوا یوسفی، رضا خسروی، فرشاد عباسی و  آزاده پیراکوه برگزار شد،  درباره درخواست منطقه ویژه اقتصادی سیرجان برای تشکیل انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی بحث و تبادل نظر شد. با توجه به اینکه مجوز صدور انجمن به استانها با محوریت مراکز استانها صادر می شود، این درخواست از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به درخواست رسمی که از سوی منطقه اقتصادی سیرجان ارائه شده، مقرر شد هیات مدیره انجمن ظرف دو هفته تشکیل انجمن در مناطق آزاد و اقتصادی به ویژه در سیرجان را بررسی و اعلام نظر کند.
همچنین درخواست انجمن جهانی ورزشی نویسان ( ایپس) از ایران برای حمایت از تعدادی از خبرنگاران ورزشی افغانستان که شرایط مساعدی در این کشور ندارند، بررسی و مقرر شد همکاری لازم برای خروج این خبرنگاران صورت گیرد. در این راستا براساس درخواست انجمن مکاتبه ای با وزارت امورخارجه از سوی رئیس کمیته ملی المپیک ایران انجام شده است و این امیدواری وجود دارد که زمینه  پذیرش درخواست این خبرنگاران -که تعدادشان زیاد نیست- فراهم شود.
در این جلسه مراحل نهایی امضای تفاهم نامه با انجمن حقوق ورزشی ایران نیز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم بر این شد که در اسرع وقت این تفاهم نامه به امضا دو‌ طرف برسد تا اعضای انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی بتوانند از ظرفیت های آموزشی و مشاوره ای انجمن حقوق ورزشی ایران استفاده کنند.
در پایان جلسه گزارش رییس انجمن در رابطه با معرفی 88 نفر از اعضا برای واکسیناسیون کووید 19  به وزارت ارشاد ارایه و مقرر شد پیگیری لازم از طریق وزارتخانه های ارشاد و بهداشت و درمان برای تزریق واکسن به همکاران متقاضی انجام شود.
۲ شهریور ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید