شصت و نهمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

شصت و نهمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
یه گزارش ایسجا؛ این جلسه با حضور آقایان دکتر احمدی، جهانگیر کوثری، حجت اله جیرودی، هیوا یوسفی، فرشاد عباسی، محسن جعفری و خانم آزاده پیراکوه از ساعت 9:30 الی 10:30 به صورت آنلاین برگزار گردید.
موضوعات و مصوبات این جلسه به شرح ذیل می باشد:
١- بررسی وضعیت کمیته عکاسان و پیگیری مسائل این کمیته که مقرر شد هیأت مدیره در اسرع وقت با اعضای کمیته عکاسان نشستی برگزار کند تا بتوانند مشکلات به وجود آمده را رفع و بعد از نتیجه گبری با مسئولین سازمان لیگ فوتبال وارد مذاکره شوند.
٢- مقرر شد مجامع استان کردستان و منطقه ویژه سیرجان تا 15 دی ماه برگزار گردد.
٣- ارائه گزارش مرحله دوم داوری جشنواره ایپس که بیش از ١٧٣٠ اثر  را دریافت داشته است . در بخش عکس 2 بخش گزارش تصویری و عکس ورزشی به مرحله غربال دوم رسیده و امیدواریم که نتیجه خوبی برای همکاران ایرانی داشته باشد. از 130 عکس داوری شده 20عکس به مرحله بعدی می رود. 
82 گزارش تصویری به مرحله داوری رسیده که آثار تعدادی از همکاران ما در این مرحله حضور دارند. در بحث عکاسی خبرنگاران جوان 23عکاس آثارشان به مرحله بعدی رسیده که 3 عکاس  جوان آثارشان به مرحله داوری بعدی می رود.
4- کنکره انتخاباتی انجمن جهانی ورزشی نویسان همزمان با معرفی آثار برتر جشنواره جهانی ایپس در سال 2022 برگزار می گردد.
٥- ارائه گزارش هماهنگی به عمل آمده با وزارت کشور در رابطه با برگزاری مجمع عمومی انجمن که مقرر شد اقدامات لازم برای برگزاری مجمع در بهمن ماه انجام شود.
۲۹ آذر ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید