پیگیری مسائل مربوط به پوشش خبری جام ملت های آسیا
بیست و ششمین جلسه هیات رییسه انجمن ورزشی نویسان برگزار شد

پیگیری مسائل مربوط به پوشش خبری جام ملت های آسیا<br>  بیست و ششمین جلسه هیات رییسه انجمن ورزشی نویسان برگزار شد
بررسی آخرین برنامه های تاسیس کمیته پیشکسوتان و همکاری در جهت حل مشکل هزینه اعزام و رد ویزای خبرنگاران ایرانی از طرف سفارت استرالیا از عمده بحث هایی بود که در بیست و ششمین جلسه هیات رییسه انجمن ورزشی نویسان مورد بحث قرار گرفت.
به گزارش ایسجا، در این جلسه علاوه بر اعضای هیات رییسه انجمن، اقایان دکتر احمدی، دکتر قاسمی، میثم زمان آبادی، منوچهر زندی، صدرالدین کاظمی، علی رییسی رضا خسروی، فرشاد عباسی، پ‍‍‍ژمان راهبرو محمود عبداللهی؛ اقایان غلامحسین زمان ابادی و حجت الله جیرودی، دو تن از پیشکسوتان فعال انجمن، هم به عنوان میهمان حضور داشتند.
جلسه با گزارش آقای زندی و دکتر احمدی از سمینار زن، ورزش، رسانه ، به عنوان دبیر اجرایی و رییس سمینار؛ آغاز شد و با گزارش آقای عبداللهی از دوره چهار روزه همبستگی المپیک که برای خبرنگاران ورزشی در آکادمی ملی المپیک، ادامه پیدا کرد.
گزارش برگزاری دوسالانه عکاسی ورزشی توسط موسسه شید نگاران  با همکاری نزدیک انجمن ورزشی نویسان، سفر اعضای هیات رییسه به اصفهان برای انتخابات مجمع انجمن ورزشی نویسان اصفهان و اقدامات لازم برای برپایی پنجمین نشست فصلی انجمن در بهمن ماه سال جاری نیز از دیگر موضوعاتی بود که توسط دبیرکل انجمن طرح شد.
همچنین تاسیس کمیته پیشکسوتان انجمن ورزشی نویسان به منظور ارتباط هر چه بیشتر این قشر ارزشمند از اعضای انجمن با یکدیگرو با انجمن از جمله مسائلی بود که در این جلسه مورد برررسی قرار گرفت. آقاین جیرودی و غلامحسین زمان ابادی نیز به همین منظور به جلسه دعوت شده بودند گزارش های خود را از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در این زمینه ارائه دادند. پس از بررسی ها، مصوب شد تا مصوبات کمیته 5 نفره متشکل از اقایان غلامحسین زمان ابادی، حجت الله جیرودی، صدرالدین کاظمی، منوچهر زندی و علی رییسی به منظور تشکیل این کمیته مورد تایید انجمن ورزشی نویسان قرار گیرد.
بررسی دلایل رد ویزای تعدادی از خبرنگاران ایرانی از طرف سفارت استرالیا برای اعزام به رقابت های جام ملت های آسیا موضوع دیگری بود که در این جلسه به دقت مورد بحث قرار گرفت و در نتیجه مصوب شد تا انجمن طی تماسی با سفیر استرالیا مساعدت بیشتری را در امور مربوط به ویزای خبرنگاران طلب کند همچنین در جهت تامین بخشی از هزینه های مربوط به سفر خبرنگاران عکاسان اعزامی فی المجلس تماس هایی با وزارت ورزش و فدراسیون فوتیال برقرار شد.
جلسه با برپایی دوره آموزشی چند روزه برای خبرنگاران ورزشی زن انجمن که سازمان یونسکو ملی ایران مایل به برگزاری آن است، ادامه پیدا کرد. الزامات اولیه این دوره که پیشنهاد آن پس از سمینار زن، ورزش، رسانه از طرف سازمان ملی یونسکو ایران ارائه شد، در جلسه دیروز مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد تا این دوره به زودی در جزیره کیش برگزار شود
۱۵ دی ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید