معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد
انجمن ورزشی‌نویسان اصفهان بازویی قدرتمند در جهت پیشبرد ورزش

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد<br>انجمن ورزشی‌نویسان اصفهان بازویی قدرتمند در جهت پیشبرد ورزش
معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و رییس انجمن ورزشی نویسان ایران گفت: انجمن ورزشی‌نویسان اصفهان می‌تواند به عنوان بازوی قدرتمند فکری و اجرایی در جهت پیشبرد ورزش استان عمل کند.

به گزارش ایسجا و به نقل از فارس، عبدالحمید احمدی روز پنج شنبه، هجدهم دی ماه، در مجمع انتخاباتی هیئت مدیره انجمن خبرنگاران و ورزشی‌نویسان استان اصفهان ضمن گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ابراز امیدواری کرد که با یک وحدت عملی، کار مهم انتخابات را به سرانجام برسانیم تا آثار خوب آن‌ را برای ورزشی‌نویسان و همچنین ورزش استان شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه امروز برای برداشتن یک گام بلند جهت پیشبرد این حرکت که نیازمند همکاری و تعامل تمام اعضای گروه است دور هم جمع شده‌ایم اظهار داشت: حضور پیشکسوتان این عرصه در کنار ما همواره یکی از افتخارات به شمار آمده و امیدواریم بتوانیم قدردان این عزیزان باشیم.
رییس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران تاکید کرد: امیدوارم در گام دوم انجمن ورزشی‌نویسان استان اصفهان با اتکا به تجارب گذشته و ظرفیت‌هایی که وجود دارد بتواند انجمنی فعال و نمونه برای کشورمان باشد.
احمدی با بیان اینکه استان اصفهان ظرفیت‌های بسیاری دارد افزود: این استان در تمام زمینه‌ها می‌تواند الگو باشد و این الگو بودن را ما باید در عمل مشاهده کنیم.
وی تصریح کرد: این مجمع با حضور تمامی اعضا معنا پیدا می‌کند و می‌تواند با هم‌افزایی یک جریان خوب را برای انجام کار بهتر شکل دهد.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: انجمن ورزشی‌نویسان اصفهان می‌تواند به عنوان بازوی قدرتمند فکری و اجرایی در جهت پیشبرد ورزش استان عمل کند.

 

۲۰ دی ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید