در حاشیه مجمع انتخابات هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان
اصفهان در بخش رسانه نیز می‌تواند در کشور پیشگام باشد

در حاشیه مجمع انتخابات هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان<br>اصفهان در بخش رسانه نیز می‌تواند در کشور پیشگام باشد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: این توانایی وجود دارد که همانطور که در سایر بخش‌ها تهران و سایر شهرستان‌های دیگر را به دنبال خودمان کشانده‌ایم در بخش رسانه نیز استان اصفهان پیشگام باشد.
به گزارش  ایسجا و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد سلطان حسینی ظهر روز پنج شنبه، هجدهم دی ماه، در مجمع انتخاباتی هیئت‌مدیره انجمن خبرنگاران و ورزشی‌نویسان استان اصفهان ضمن گرامیداشت میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: اصفهان در بسیاری از امور از گذشته پیشگام بوده است، هیچ فردی شهید همت، خرازی و شهیدان اصفهانی دیگر را نمی‌تواند فراموش کند و باید بگویم در حدود پنج درصد جمعیت کشور را دارا هستیم اما 12 درصد شهدا، رزمندگان، جانبازان و اسرا از اصفهان هستند.
وی با بیان اینکه اصفهانی‌ها صاحب فرهنگ، ‌هنر و سبک هستند، تصریح کرد: خبرنگاری نیز یک هنر است که باید در کنار هنرمندان از آنها یاد شود و باید بگویم ما تمام قد در خدمت شما خبرنگاران هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: بازاریابی ورزشی و جذب حامی را ما باید آموزش ببینیم و حاضریم در این مورد به شکل رایگان برای خبرنگاران کار کنیم تا یاد بگیریم چگونه از منابع مالی از سایر فضا‌ها درآمد کسب کنیم.
وی با بیان اینکه نزدیک یک سال است که در این سمت هستم، تاکید کرد: هر پولی که طی این مدت به حساب اداره کل آمده، معارضین ورزشگاه نقش جهان آن را برداشته‌اند و از این بابت من شرمنده هیئت‌های ورزشی هستم.
سلطان حسینی گفت: امروز در اصفهان سه کلنگ احداث مکان ورزشی با کمک خیران زدیم که می‌توانیم بخشی از این ظرفیت را در رسانه نیز به کار بگیریم.
وی ادامه دارد: می‌دانم این توانایی وجود دارد که همانطور که در سایر بخش‌ها، تهران و سایر شهرستان‌های دیگر را به دنبال خودمان کشانده‌ایم در بخش رسانه نیز استان اصفهان به حدی رشد کند که نتوانند از نام این شهر بگذرند.
۲۰ دی ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید