چاپ پوستر

 

جزییات چاپ پوستر برای سومین همایش بین المللی علمی ورزشی « زن، ورزش، رسانه»

لطفا با دقت مطالعه کنید.

جنس پوستر: لمینیت

اندازه پوستر: 60* 90

تمپلیت چاپ پوستر

 تمپلیت چاپ پوستر

مقالات پذیرش شده در بخش پوستر

ابوالفضل بجانی: لزوم مطالعه بازاریابی هواداران ورزشی زن

خانم امیری مقدم: رابطه سرمایه اجتماعی و مصرف رسانه ای در اندازه گیری انگیزه های مرتبط با فعالیتهای بدنی و ورزشی کارکنان ورزشکار زن مجتمع مس سرچشمه، با استفاده از رویکرد فازی- 1393

مریم شریفی:  نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش بانوان

ناصر خضری:  بررسی  میزان تاثیر گذاری پخش زنده تلویزیونی مسابقات بانوان ایرانی در بازیهای آسیایی اینچئون 

مسعود فریدونی: شناسایی و رتبه بندی موانع دستیابی زنان به پست­های مدیریتی در ورزش کشور

شهروز غایب زاده: شناسایی عوامل مؤثر بر رشد و توسعه ورزش همگانی در بین زنان

مریم طباطبایی: تحلیل محتوای عناوین ورزش زنان در روزنامه های بانوان / بررسی وضعیت مشارکت زنان خبرنگار در سرویس های ورزشی خبرگزاری ها

صلاح دستوم: بررسی پدیده سقف شیشه­ای زنان در مدیریت ورزش کشور 

معصومه حمزه: بررسی موانع ورزش زنان از دیدگاه حامیان مالی

کورش خوارزمی: بررسی نقش رسانه های جمعی در گرایش دانشجویان زن دانشگاه علامه طباطبایی به ورزش همگانی / مقایسه کاربرد کتاب راهنمای معلم به عنوان رسانه آموزشی/   مقایسه عملکرد رسانه های سنتی و نوین در توسعه ورزش بانوان در ایران

 

میثم نظری: تحلیل عاملی نقش پوشش رسانه ای و خبری در جذب حامیان مالی ورزش بانوان از دیدگاه مدیران ادارات دولتی و بخش خصوصی استان کرمانشاه

محمد علی یزدی: راهکارهای توسعه رسانه ای رشته ورزشی سافت بال  در بین زنان

الهام پیله ور: بررسی اولویت های تصمیم گیری و نقش رسانه ها در انتخاب خدمات ورزشی توسط زنان مصرف کننده 

اعظم لطیفی: تحلیل اثر سقف شیشه ای بر ارتقای جایگاه مدیریتی بانوان

فریده ایزدی: قایسه اعتیاد به بازی های رایانه ای در بین دانش ۀآموزان دختر وزرشکار و غیر ورزشکار شهرستان داراب 

هاله حمید پور: نقش رسانه های جمعی در توسعه ورزش قهرمانی بانوان 

 فاطمه اسلامی: رسانه های جمعی و توسعه ورزش در دوران بارداری

حجت الله امینی: بررسی تاثیر آموزش از طریق رسانه های تصویری

زهرا نوری: بررسی ابعاد کارآفرینی در مدیران زن باشگاه های ورزشی استان البرز

 رزگار محمدی: شناسایی و اولویت بندی موانع حضور زنان در پست های مدیریتی در صنعت ورزش 

حسن متقی:  مقایسه مولفه های کلیشه جنسیت و تبعیض جنسیت زنان در پست های مدیریتی 

مریم قاسمی:  شناسایی نگرش مدیران ورزشی زن نسبت به موانع احراز پست های مدیریتی در سازمان های ورزشی

منصوره کریمی: بررسی رابطه نگرانی از تصویر بدنی از دید رسانه و وسایل ارتباط جمعی و بروز رفتارهای اختلال خوردن بین دختران ورزشکار 

مصطفی سلطانی: شناسایی موانع فرهنگی  اجتماعی مشارکت زنان شهر قزوین در فعالیت های ورزشی

لاله صائب :نقش ورزش صبحگاهی شبکه ورزش در توسعه ورزش بانوان / تحلیل اکتشافی عوامل موثر بر توسعه ورزش بانوان شهر شیراز 

محمد علی روستا:  بررسی تاثیر وسایل ارتباط جمعی بر گرایش به ورزش همگانی 

الهه نظام دوست: نقش چهارگانه رسانه های ورزشی در توسعه ورزش قهرمانی بانوان از دیدگاه اصحاب ورزش و رسانه استان گلستان

کیوان شعبانی مقدم: موانع فرهنگی مشارکت زنان ایرانی در ورزش

فهیمه نگین تاجی:  عوامل موثر بر میزان و شکل پوشش رسانه ای تلویزیون از ورزش بانوان

زهرا مرادی: بررسی وضعیت رسانه­های گروهی در توسعه ورزش بانوان از دیدگاه مربیان زن کشور

اکبر جابری: تاثیر رسانه های جمعی بر میزان گرایش دانشجویان دختر به حضور در فعالیت های ورزشی

مهدی مرادی: بررسی میزان پایبندی روزنامه­نگاران ورزشی به اصول اخلاقی حرفه روزنامه­نگاری از دیدگاه خبرگان ورزش کشور/ بررسی روش های برجسته سازی اخبار در  وب سایت رسانه های خبری ورزشی منتخب ایران

میثم رحیمی زاده:  مقایسه محتوای رسانه ای وب سایت های فدراسیون های موفق در بخش بانوان در بازی های آسیایی اینچئون 2014

​داروین صبوری: ​ورزش، تغییر چهره زنان در رسانه

نگار ستار: نقش نمایش تلویزیونی مدل ها در گرایش به مد و ورزش در بین دختران دانشجو

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران(ایسجا) می باشد.