بیست و سومین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

بیست و سومین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
 به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۱۲ دی ماه با حضور رئیس، دبیرکل، خزانه دار و اعضای هیات مدیره و جناب آقای علی جوادی مدیرکل و آقای پیام نظر مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران در دفتر انجمن برگزار شد.
 
در ابتدای جلسه پیگیری ها و گزارشات رئیس و دبیرکل درخصوص همکاران بازداشتی از جمله موارد مورد بررسی بود که با توجه به اقدامات انجام شده و مکاتبه با معاونت دادستان کل کشور و دیدار با مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه و نشست با مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امید بر آن است که مشکلات پیش روی این همکاران رفع و هر چه زودتر شرایط آزادی آنان فراهم شود.
دکتر احمدی رئیس انجمن در جلسه هیأت مدیره با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ضمن خوشامدگویی به ایشان و معرفی اعضاهیات مدیره و فعالیت های رسانه ای و حرفه ای آنها گفت: انجمن ورزشی نویسان ایران متشکل از اعضا و همکاران رسانه ای فعال و پرتلاشی است که مسئولیت انعکاس رویدادها و برنامه های ورزش کشور بر دوش آنها است.
وی تاکید کرد: همکاران رسانه ای در رسانه های مختلف ورزشی می توانند در پیشبرد برنامه های مدیریت ورزش کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان ها کمک شایان توجهی داشته باشند.
در ادامه جلسه مدیرکل ورزش و جوانان کشور گفت: محبوبیت رسانه های ورزشی متناسب با جذابیت ورزش در کشور است و رسانه های ورزشی از جایگاه بالایی در نزد مردم و افکار عمومی برخوردارند. به همین دلیل بین ورزش و سایر موضوعات از نظر میزان توجه مردم فاصله قابل توجهی وجود دارد. براین اساس امید است که با تعامل هرچه بیشتر بتوانیم از ظرفیت انجمن و رسانه های ورزشی در جهت پیشبرد اهداف ورزش و جوانان استان تهران که می تواند سهم قابل توجهی در توسعه ورزش کشور داشته باشد به نحو مطلوب تری استفاده کنیم تا از ورزش در این استان پرجمعیت کشور حمایت بیشتری شود.
 
در ادامه جلسه موضوعات دیگری که در دستور کار جلسه قرار گرفته بود مورد بحث قرار گرفت که به شرح ذیل می باشد:
 
۱- با توجه به درخواست انجمن جهانی جهت معرفی سه ورزشکار زن و مرد در سال ۲۰۲۲ برای انتشار در مجله انجمن جهانی، اسامی پیشنهادی از سوی هیات مدیره مشخص شدند که عبارتند از: ورزشکاران زن؛ خانم ها الهام حسینی در رشته وزنه برداری- نازنین ملایی در رشته قایقرانی – هاشمیه متقیان در رشته دوومیدانی پاراالمپیک، و ورزشکاران مرد؛ آقایان مهدی طارمی در رشته فوتبال – کامران قاسم پور در رشته کشتی – و رضا دهدار در رشته وزنه برداری
 
۲-  گزارش پیام رئیس انجمن ورزشی نویسان جهان به مناسبت آغاز سال نو میلادی که این پیام سه بخش اصلی را دربرداشت. بخش اول تبریک سال نو میلادی و بخش دوم درخصوص اتفاقات پیش آمده برای خبرنگاران ایرانی و بخش سوم آن در رابطه با جنگ اکراین بود.
 
۳-  گزارش دکتر احمدی از جلسه فوق العاده هیات رییسه انجمن جهانی و واکنش انجمن جهانی و جیانی مرلو رییس انجمن در رابطه با رفتار توهین آمیز بازیکنان تیم ملی آرژانتین بعد از کسب قهرمانی جام جهانی در همخوانی آهنگی که در آن به خبرنگاران و رسانه های ورزشی توهین شده است و بررسی جوانب و پیامدهای این رفتار در جلسه هیات رئیسه انجمن جهانی که با رای گیری اعضا تصمیم برآن شده است تا طی مکاتبه رسمی با فیفا و فدراسیون فوتبال آرژانتین از آن ها خواسته شود که بابت رفتار زشت خود و اتفاق پیش آمده عذرخواهی کنند.
 
۴-  ارائه برنامه های کمیته های انجمن برای ماه های بهمن و اسفند که مقرر شد کمیته عکاسان نمایشگاهی از عکس های برگزیده جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر را در زمان و مکان مناسب همراه با کارگاه آموزشی عکاسی ورزشی برگزار نمایند.
 
۵-  مقرر شد مقدمات لازم برای برگزاری مجامع شعب انجمن ورزشی نویسان در استان های آذربایجان شرقی و مازندران از سوی کمیته استان ها پیگیری شود.
۶- در این جلسه گزارش آقای پیام نظر عضو کمیسیون ورزش های زمستانی ایپس از اجلاس این کمیسیون که در مهرماه گذشته دراسلوونی برگزار شد ارائه و به تایید اعضای هیات مدیره رسید. 
۷- با توجه به هماهنگی قبلی با اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقرر شد اطلاع رسانی لازم به اعضای انجمن که متقاضی ثبت نام در سامانه “ای رسانه” هستند صورت پذیرد. این همکاران می توانند با دریافت معرفی نامه ازدبیرخانه انجمن در این سامانه ثبت نام نموده و از مزایای آن بهره مند شوند.
 
۱۹ دی ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید