اعتراض به انجمن جهانی ورزشی نویسان برای استفاده از کلمه جعلی به جای خلیج فارس

اعتراض به انجمن جهانی ورزشی نویسان برای استفاده از کلمه جعلی به جای خلیج فارس
به گزارش ایسجا؛ هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان ایران در جلسه روز دوشنبه مورخ سوم بهمن ماه مراتب اعتراض خود را به انجمن جهانی ورزشی نویسان (ایپس) برای استفاده از کلمه جعلی به جای خلیج فارس در اخبار منتشره در سایت ایپس در رابطه با مسابقات فوتبال کشورهای عربی اعلام کرد. 

 

براین اساس طی نامه ای خطاب به جیانی مرلو رییس انجمن جهانی ورزشی نویسان (ایپس) و به استناد اسناد تاریخی و ابلاغیه سازمان ملل متحد مبنی بر ضرورت بکارگیری واژه خلیج فارس در انتشار اخبار و اسناد، بر اجرای این ابلاغیه و عدم استفاده از عناوین جعلی در کلیه اسناد و اخبار انجمن جهانی ورزشی نویسان تاکید شد. 

 

در این نامه از رییس ایپس درخواست شد تا ضمن ابلاغ موضوع به همکاران و عوامل اجرایی دبیرخانه ایپس، نسبت به رعایت این نکته مهم در اخبار سایت و مجله انجمن جهانی ورزشی نویسان توجه لازم را داشته باشند.
 
۴ بهمن ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید