نامه انجمن ورزشی نویسان ایران به رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی

نامه انجمن ورزشی نویسان ایران به رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی
به گزارش ایسجا؛ انجمن ورزشی نویسان ایران با ارسال نامه ای به رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی خواهان توجه ویژه مجلس به بودجه و اعتبارات ورزش در سال ١٤٠٢ شد. متن نام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سید شمس‌الدین حسینی

ریاست محترم کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی

باسلام و احترام و عرض تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

به استحضار می رساند؛ انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران به نمایندگی از سوی هفتصد روزنامه نگار و خبرنگار ورزشی فعال در رسانه های ورزشی ایران ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی و اعضای محترم کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ و با اغتنام فرصت، نکات ذیل را درباره ضرورت توجه ویژه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به بودجه و اعتبارات سال ۱۴۰۲ ورزش کشور و متناسب سازی آن با نیازهای واقعی ورزش در ابعاد قهرمانی و همگانی و توسعه زیرساخت های ورزشی تقدیم می نماید.

خوشحالیم که جنابعالی به عنوان یک ورزشکار و قهرمان ورزشی و دارای تجربه در عرصه های مختلف مدیریت ارشد کشور با ظرفیت ها و قابلیت های ورزش در توسعه سلامت جسمانی و روانی آحاد جامعه و تاثیرات بی بدیل ورزش در ابعاد فرهنگی و اجتماعی به ویژه در انسجام بخشی و تقویت هویت ملی و نمایش اقتدار کشور در رویدادها و عرصه های بین المللی و جهانی آشنایی و اشراف کاملی دارید و براین اساس توسعه و تقویت هرچه بیشتر ظرفیت ورزش را در جهت بهره مندی مردم شریف و بزرگوار ایران از مواهب آن مورد توجه قرار خواهید داد. لذا انجمن نویسندگان و خبرنگاران ورزشی ایران بر حسب تکلیف ملی خود و در جهت تقویت و استحکام هرچه بیشتر نهاد ورزش در کشور و با توجه به شرایط پیش روی ورزش در سال ۱۴۰۲ و ضرورت حضور مقتدرانه کاروان های ورزشی ایران در دو رویداد مهم بازی های آسیایی و پارآسیایی ۲۰۲۳ و سایر رقابت های جهانی و قاره ای ورزش و همچنین توسعه ورزش در ابعاد همگانی و زیرساختی تقاضای افزایش بودجه و اعتبارات ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را متناسب با شرایط اقتصادی کشور و بسیار فراتر از پیشنهادات ارائه شده در لایحه بودجه از سوی دولت را تقدیم می دارد. اطمینان داریم که با حسن نظر جنابعالی و اعضای محترم کمیسیون تلفیق، انشالله این مهم محقق خواهد شد و ثمرات این توجه و اقدام ارزشمند و حیاتی در سال آینده و سالهای آتی در ابعاد مختلف ورزش برای کشور و مردم عزیز ایران مشهود و ملموس خواهد بود.

مجددا از حسن عنایت و توجه ویژه جنابعالی سپاسگزاریم.

سیدعبدالحمید احمدی

۱۳ بهمن ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید