بیست و پنجمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

بیست و پنجمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه با حضور اعضای هیات مدیره از ساعت ۸:۳۰  لغایت ۱۱ برگزار شد.
 
در این جلسه به بررسی امور جاری و آموزشی انجمن به شرح ذیل پرداخته شد:
 
۱- گزارش دبیرکل انجمن از هماهنگی انجام شده جهت بازدید هیات مدیره انجمن از آکادمی و کمپ تیم های ملی در فدراسیون کشتی
 
۲- گزارش رییس انجمن در باره وضعیت و افزایش حداقلی بودجه و اعتبارات ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ و ضرورت حمایت انجمن و رسانه های ورزشی از ارتقاء و افزایش این بودجه با توجه رویدادهای مهم پیش روی ورزش در سال آتی. مقرر شد با عنایت به ماده دو اساسنامه انجمن و در راستای ترویج فرهنگ ورزش با ارسال نامه ای به دکتر شمس الدین حسینی رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی درخواست افزایش بودجه ورزش کشور به ایشان و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ارائه شود. همچنین مقرر شد از با هماهنگی همکاران و اعضای انجمن از ظرفیت رسانه ها و برنامه های ورزشی در جهت حمایت و توجه بیشتر نمایندگان مجلس به بودجه ورزش و گفتگو با نمایندگان مجلس و مدیران و روسای فدراسیون های ورزشی در این باره استفاده لازم به عمل آید.
 
۳- گزارش دبیر اجرایی انجمن درباره پیگیری تغییر آدرس دفتر انجمن در سامانه ثبت شرکت ها و پیگیری دریافت پروانه فعالیت انجمن از وزارت کشور.
 
۴- بررسی پیشنهاد کمیته عکاسان برای برگزاری کارگاه آموزشی در روز ۲۶ بهمن ماه که مکان و ساعت برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد. همچنین مقرر شد نمایشگاهی از عکس های برگزیده عکاسان ایرانی در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر با هماهنگی و مدیریت کمیته های عکاسان و اقتصادی رفاهی انجمن در موقعیت مکانی و زمانی مناسب برگزار شود.
 
۵- گزارش دبیر اجرایی انجمن از دعوت شهرداری کرمانشاه از رییس و اعضای هیات مدیره انجمن برای حضور در همایش بزرگ تجلیل از پیش کسوتان ورزش شهر کرمانشاه در تاریخ ۴ اسفندماه ۱۴۰۱ که مقرر شد هماهنگی لازم در این زمینه با انجمن شعبه کرمانشاه صورت پذیرد.
 
۶- ارائه پیشنهاد برگزاری کارگاه آموزشی کوچینگ برای اعضای انجمن و برای دبیران رسانه های ورزشی که مقرر شد طرح مکتوب این پیشنهاد در جلسه هیات مدیره انجمن مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شود.
 
۷- ارائه پیشنهاد برگزاری رویداد تصویر ورزشی برتر سال توسط کمیته عکاسان که مقرر شد طرح مکتوب این برنامه نیز در جلسه هیات مدیره مطرح شود.
 
۸- ارائه پیشنهاد برگزاری مجامع شعب انجمن در استان های آذربایجان شرقی و مازندران از سوی کمیته استانهای انجمن که مقرر شد استان ها طی نامه ای مکتوب اسامی پیشنهادی هیات موسس انجمن خود را به دبیرخانه انجمن جهت بررسی و تصمیم گیری هیات مدیره ارسال کنند. همچنین مقرر شد منطقه ویژه اقتصادی سیرجان نیز جهت تشکیل شعبه انجمن و تعیین تاریخ مجمع انتخاباتی به صورت مکتوب درخواست خود را به دبیرخانه ارسال نماید.
 
۹- با توجه به معرفی آقای فرهاد عشوندی به اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی به عنوان رابط انجمن جهت تایید مراحل ثبت نام اعضای متقاضی در سامانه رسانه و صندوق اعتباری هنر، مقرر شد اعضایی که هنوز موفق به ثبت نام در سامانه "ای رسانه" و "صندوق اعتباری هنر" نشده اند درخواست خود را به دبیرخانه انجمن اعلام تا در جلسه ای با حضور رابط انجمن برای این افراد اقدام لازم صورت پذیرد.
 
۱۰- مقرر شد اعضای انجمن که متقاضی دریافت کارت دوره جدید انجمن جهانی ورزشی نویسان- ایپس (۲۰۲۳-۲۰۲۴) هستند با ثبت نام در سایت ایپس و پرداخت مبلغ ۴۰  دلار به دفتر انجمن، کارت دوره جدید را دریافت نمایند.
۱۷ بهمن ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید