بیست و هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

بیست و هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

 

 

به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰ با حضور اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن و نمایندگان انجمن صنفی باشگاهداران ورزشی استان تهران در دفتر انجمن برگزار شد.

 

در این جلسه دکتر احمدی و محمود عبدالهی ضمن خوشامدگویی به اعضای هیات مدیره انجمن باشگاه داران ورزشی و با بیان اهمیت باشگاههای ورزشی به عنوان کانون های اصلی توسعه ورزش و تربیت استعدادهای ورزشی، بر همکاری و تعامل دو انجمن در قالب تنظیم و تبادل تفاهم نامه تاکید کردند و مقرر گردید در این تفاهم نامه از ظرفیت های انجمن ورزشی نویسان در زمینه اطلاع رسانی فعالیت ها و رویدادهای باشگاه های ورزشی از جمله برپایی نشست های رسانه ای وبرنامه های آموزشی با موضوع رسانه و ارتباطات و تبلیغات پیش بینی لازم صورت پذیرد و کارشناسان حوزه رسانه و روابط عمومی جهت همکاری با مدیران باشگاه های ورزشی معرفی شوند. همچنین با هماهنگی انجمن صنفی باشگاهداران فهرست و امکانات باشگاهها درجهت ارائه خدمات ورزشی به خبرنگاران و عکاسان ورزشی به انجمن ورزشی نویسان اعلام شود.


در این جلسه آقایان میرزاآقابیگ، رحمانیان، و سلامت به نمایندگی از هیات مدیره انجمن صنفی باشگاهداران ورزشی استان تهران ضمن بیان دیدگاههای خود، درخصوص برنامه های انجمن صنفی باشگاهداران و موانعی که در راه توسعه باشگاهها و باشگاهداری ورزشی وجود دارد و ضرورت تعامل هرچه بیشتر با انجمن ورزشی نویسان و رسانه های ورزشی در جهت انعکاس برنامه ها و فعالیت های باشگاهها نکاتی را مطرح کردند.

در ادامه جلسه رئیس انجمن گزارشی از جلسات اخیر هیات رییسه انجمن جهانی ورزشی نویسان با دستور کار داوری پنجمین جشنواره جهانی ایپس ارائه داد. در این جلسات کل آثار مرحله لیست بلند جایزه جهانی ایپس در هشت بخش داوری شد و پانزده اثر برگزیده برای قرار گرفتن در لیست کوتاه مشخص گردید که خوشبختانه در بخش های نوشتاری، عکس، ویدئو، و خبرنگاران جوان آثاری از همکاران ایرانی نیز در لیست کوتاه قرار دارد.


موضوع مهم دیگر مطرح شده در جلسه هیات مدیره ممانعت از ورود خبرنگاران و عکاسان ورزشی به مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری بود که ضمن انتقاد به تصمیم بدون اعلام قبلی مسئولین برگزاری این مجمع مقرر شد طی نامه ای به مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مراتب اعتراض انجمن منعکس شود.

 مقرر شد کارگاه آموزشی کوچینگ با حضور اعضای انجمن و دبیران ورزشی رسانه ها در صبح روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه در آکادمی ملی المپیک برگزار شود.

۷ اسفند ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید