در نشست رئیس فدراسیون فوتبال با هیات رئیسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی انجام شد؛

در نشست رئیس فدراسیون فوتبال با هیات رئیسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی انجام شد؛
رئیس فدراسیون فوتبال در نشست هیات رئیسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران حضور یافت.
به گزارش ایسجا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز با حضور در جلسه هیات رئیسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی، درباره موضوعات مختلف پیرامون فوتبال کشور با حاضران گفت و گو کرد و به تبادل نظر پرداخت.

 

در این نشست که دکتر عبدالحمید احمدی، حجت الله جیرودی، محسن اثیمی، پژمان ماندگاری، مهدی شکری، احمد میرزاییان، فرهاد عشوندی، امیرحسین خیرخواه، مهدی زارع، و آزاده پیراکوه اعضا هیات رئیسه انجمن و منوچهر زندی و غلامحسین زمان آبادی، پیشکسوتان ارزنده عرصه رسانه در آن حضور داشتند، قابی از زنده یاد صدری میرعمادی، نخستین ورزشی نویس ایران از سوی رئیس فدراسیون فوتبال به دفتر انجمن اهدا شد.

 

استاد میرعمادی، نویسنده ورزشی و از موسسان تیم فوتبال کیان بود که در روز ۲۱ تیر ۱۳۶۹ درگذشت. از صفات برجسته مرحوم میرعمادی این بود که وی همواره حرمت قلم را نگه می داشت.

 

وی که رابطه نزدیکی با جهان پهلوان تختی داشت، نخستین بار در روزنامه اطلاعات ستون ورزش را ایجاد کرده بود.
 
 
۲۹ فروردین ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید