بیانیه انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی در محکومیت رفتار ناشایست عوامل فنی و اجرایی تیم فوتبال شادکام

بیانیه انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی در محکومیت رفتار ناشایست عوامل فنی و اجرایی تیم فوتبال شادکام
در روزگاری که فوتبال مشهد‌ از حضور در لیگ برتر و دسته اول و حتی دسته دوم جا مانده و تنها نمایندگانی در لیگ دسته سوم کشور دارد، این خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند که به دور از دعواهای بالادستی‌ها در رده‌های مدیریتی، حامی و پشتیبان تیم‌های شهرشان هستند.
به گزارش ایسجا و به نقل از روابط عمومی انجمن ورزشی نویسان خراسان رضوی؛ با این حال گویا این همراهی بی ‌قیدوشرط از سوی جامعه خبری هم، برای مربیان و مدیران تیم‌ها راضی‌کننده نیست و نه‌تنها به کوچکترین وظیفه خود که احترام به نمایندگان مردم است، عمل نمی‌کنند که مانند آن‌چه در عصر یکشنبه در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد رخ داد، تا ضرب و شتم آن‌ها پیش می‌روند.
 
برخورد هنجارشکنانه آقای «علیرضا نیکبخت‌واحدی» سرمربی تیم فوتبال «شادکام» با همکار ما «محسن بخشنده» که یکی از عکاسان خبری شهر و کشورمان است و پس از آن فحاشی‌های عوامل فنی و تدارکاتی این تیم به خبرنگاران حاضر در دربی مشهد، بدون شک مصداق بارز بی‌حرمتی به اصحاب زحمتکش رسانه است.
 
انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی ضمن تحسین مذاکره و عذرخواهی سرمربی تیم شادکام، حق این اعتراض را برای خود محفوظ می‌داند که در جایگاه حمایت صنفی مراتب عذرخواهی رسمی باشگاه ورزشی شادکام را از مدیران آن مطالبه کند.
 
۵ تیر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید