​جناب آقای شهرابی / مدیرکل محترم حراست وزارت ورزش و جوانان

​جناب آقای شهرابی / مدیرکل محترم حراست وزارت ورزش و جوانان
باسلام و احترام

 

همانگونه که استحضار دارید روز گذشته و در جریان تمرین تیم فوتبال باشگاه استقلال، اتفاقات زشت و زننده و دور از ساحت ورزش توسط عده ای اشخاص رذل و معلوم الحال که حضور آن ها در محیط ورزش و در جایگاه هواداران مایه ننگ و شرمندگی است رخ داد و علاوه بر ضرب و شتم، توهین ها و الفاظ رکیکی نیز از سوی آنان نسبت به تماشاگران و سایرین و از جمله اصحاب رسانه و خبرنگاران و عکاسان ورزشی حاضر بکار رفت که زبان از بیان آن گنگ و قاصر است. بدیهی است وقوع این گونه اتفاقات تلخ در ورزشگاه همراه با تهدید خبرنگاران و عکاسان ورزشی از سوی افراد معلوم الحال و انعکاس آن در رسانه های کشور، که متاسفانه بازتاب وسیعی در سطوح ملی و بین المللی دارد، تصویری مخدوش و غیرقابل قبول از فضای ورزش ایران را منعکس کرده و بازتاب های ناخوشایندی را به دنبال خواهد داشت. لذا بدینوسیله ضمن ابراز انزجار از پدیدآورندگان این اتفاق تلخ و ناگوار، مراتب شکایت همکاران رسانه ای و خبرنگاران و عکاسان ورزشی حاضر در ورزشگاه محل تمرین باشگاه استقلال را از صحنه گردانان و عوامل دخیل در این ماجرا اعلام داشته و از جنابعالی انتظار داریم برخورد تنبیهی و انضباطی لازم در این باره صورت پذیرفته و نتایج اقدامات نیز اطلاع رسانی شود. پیشاپیش از پیگیری و اقدام موثر شما سپاسگزاریم.

 

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران
۱۰ تیر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید