سی و هشتمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

سی و هشتمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

 

به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه ۲۶ تیرماه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰ با حضور رئیس، دبیرکل، بازرس، خزانه دار و اعضای هیات مدیره در دفتر انجمن برگزار شد.


دستور اصلی این جلسه اتخاذ تصمیمات لازم برای برگزاری مراسم هفدهم مرداد روز خبرنگار بود که با توجه به اعلام آمادکی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران جهت مشارکت در برگزاری مراسم روز خبرنگار، آقای پیام نظر مدیر روابط عمومی اداره کل استان تهران نیز در جلسه حضور داشت. مقرر شد ضمن دعوت از اعضا و همکاران و پیش کسوتان رسانه های ورزشی برای حضور در این مراسم، نظرات دبیران سرویس ورزشی رسانه ها در باره تقدیر از خبرنگاران و عکاسان ورزشی فعال در طول یک سال گذشته دریافت شود که مسئولیت این موضوع به آقای محسن اثیمی واگذار شد. همچنین مقرر شد اعضای هیات مدیره و به ویژه مسئولان کمیته های عکاسان ورزشی، بانوان، و پیش کسوتان انجمن نیز همکاری لازم را در این باره داشته باشند. آقای نظر در این جلسه اعلام داشت با توجه به تاکید میرکل ورزش و جوانان استان تهران مبنی بر مشارکت فعال این اداره کل در برنامه های مرتبط با رسانه ها و خبرنگاران ورزشی، امیدواریم بتوانیم مشارکت موثری در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم روز خبرنگار داشته باشیم.
   

- مقرر شد از مسئولین و مدیران وزارت ورزش و جوانان، کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صندوق اعتباری هنر، شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، و اساتید برجسته رسانه و روزنامه نگاری برای حضور در مراسم روز خبرنگار دعوت به عمل آید.

- استماع گزارش دبیر اجرایی انجمن از آخرین وضعیت سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران ورزشی که مقرر شد نامه ای از سوی انجمن جهت افزایش سهمیه طرح ترافیک و کارت های اعتباری به سازمان ارتباطات شهرداری تهران و سازمان طرح ترافیک شهرداری ارسال شود.

- مقرر شد مکاتبه و پیگیری لازم برای تامین هزینه های درمانی آقای علیرضا طاهری نیا با صندوق اعتباری هنر و صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان انجام شود.

۳۱ تیر ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید