مهلت دریافت آثار ششمین جایزه جهانی ایپس AIPS Sport Media Award با رکورد ۱۴۱ کشور به پایان رسید!

مهلت دریافت آثار ششمین جایزه جهانی ایپس AIPS Sport Media Award با رکورد ۱۴۱ کشور به پایان رسید!
مهلت دریافت آثار ارسالی برای ششمین دوره جایزه جهانی ایپس ۲۰۲۳ AIPS Sport Media Awards  در روز شنبه ۴ نوامبر ۲۰۲۳، با رکورد بیش از ۱۸۰۰ اثر از ۱۴۱ کشور مختلف دریافت به پایان رسید. انجمن جهانی ورزشی نویسان مراتب قدردانی خود را از تمامی شرکت کنندگان از پنج قاره جهان برای مشارکت در این جایزه، به عنوان تنها جایزه جهانی روزنامه نگاری ورزشی، در سال بسیار ویژه برای AIPS، که در جولای ۲۰۲۴ صدمین سالگرد تشکیل خود را جشن می گیرد، ابراز می دارد.
 
در نخستین گام بعد از دریافت و دسته بندی آثار،  و پس از بررسی دقیق همه آثار ارسالی، پانل تخصصی رتبه بندی آثار را شروع می کند تا در اولین برش، لیست های طولانی برای هر گروه از آثار مشخص شوند. این روند حداقل دو ماه طول خواهد کشید.
 
در ابتدای سال ۲۰۲۴، اعضای هیات اجرایی ایپس، لیست طولانی را به یک لیست کوتاه محدود می کند که به هیئت داوران تحویل داده خواهد شد. سپس هیئت داوران به منظور مشخص کردن فهرست نهایی به ۱۰ نفر برتر و سپس کاندیداهای اول تا سوم، شروع به بحث و بررسی و انتخاب خواهند کرد. در نهایت در روز برگزاری مراسم برندگان نهایی معرفی می شوند. در مجموع، فرآیند بررسی و داوری آثار با مشارکت ۴۰ متخصص برتر از ۳۵ کشور مختلف انجام خواهد شد.
 
طبق روال دوره های قبل، اطلاعات تکمیلی و همه لیست های به روز شده در وب سایت های aipsmedia و aipsawards منتشر خواهند شد.
۱۶ آبان ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید