معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در دیدار با جمعی از اعضای انجمن ورزشی نویسان فارس;

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در دیدار با جمعی از اعضای انجمن ورزشی نویسان فارس;
منابع ورزش محدود اما مطالبات نامحدود است!
 
 
به گزارش ایسجا و به نقل از روابط عمومی انجمن استان فارس؛ اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در جلسه ای با هیأت مدیره و اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس با اشاره به این که اصحاب رسانه خدماتی انجام می دهند که ماندگاری و تأثیر گذاری آن تا سال ها در جامعه مشهود است اظهار کرد: اگر امروز به دنبال نشاط اجتماعی هستیم از دریچه ورزش می توان به آن دست یافت. متأسفانه امروز ورزش در فارس به اندازه نام و آوازه اش نیست، لذا توسعه درسطح جامعه باید در رأس اولویت های مسئولین قرار بگیرد.
اسماعیل قزل سفلی خاطر نشان کرد: شورای عالی ورزش استان مدت ها تعطیل بود و با پیگیری های سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، اخیرا یک جلسه آن برگزار شد.
وی افزود: در جلسات شورای عالی ورزش می بایست کسانی که دستی در ورزش و مسئولیتی دارند حضور داشته باشند به طور مثال باید یکی از اعضای انجمن ورزشی نویسان با توجه به شناخت از ورزش فارس در این جلسات حضور و به بیان مشکلات و راهکار آن ها بپردازد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ضمن تأکید بر این موضوع که برای نقطه به نقطه ورزش باید برنامه داشت، ابراز کرد: در جای جای جامعه مشکلات وجود دارد اما نحوه برخورد با آن و ارائه راهکار و برنامه برای برون رفت از آن بسیار مهم و راهگشا است.
معاون استاندار فارس بر حمایت از انجمن ورزشی نویسان فارس بعنوان یک انجمن قوی در حوزه ورزش تاکید و با بیان سختی های ورزشی نویسان عنوان داشت : کار خبرنگاران ،عکاسان ، تصویربرداران ، گزارزشگران و ورزشی نویسان بسیار سخت و بقولی در خط مقدم جبهه ورزش قرار دارند که در سرما و گرما راوی اخبار ورزش هستند و مسیله معیشت این قشر زحمتکش مد نظر قرار خواهد گرفت و در اعطای تسهیلات به ورزشی نویسان هیچ تفاوتی در حوزه خبرنگاران استان وجود ندارد و تلاش خواهیم داشت تا آن دسته از متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی نیز مشمول دریافت این وام گردند و در اعطای اینترنت رایگان نیز اقدام لازم صورت خواهد گرفت .
این مقام مسوول همچنین با ابراز نگرانی از عدم توجه کافی به قهرمانان و مدال آوران آسیایی و جهانی عنوان نمود : تلاش خواهد شد تا با برنامه ریزی از تلاش قهرمانان در عرصه های مختلف بین المللی تجلیل شایسته صورت گرفته و توجه مسوولین ورزش را به استفاده بهینه از تجارب پیشکسوتان ورزش واقعی معطوف دانست.
قزل سفلی اضافه کرد: در جهت رفع مشکلات اقتصادی که گریبان ورزش را گرفته می بایست متولی ورزش استان قدم پیش گذاشته و با سرمایه گذاران بخش خصوصی به توافق برسد سپس بستر فعالیت و توسعه توسط آقای استاندار و بنده و دیگر همکاران فراهم خواهد شد.
وی در پایان گفت: در صدر مطالبات در حوزه ورزش باید به صندوق حمایت از ورزش پرداخت تا با همیاری مسئولان و حوزه ورزش، شاهد رشد و شکوفایی این مهم در فارس باشیم.
در این جلسه ابتدا عبدالرحیم خداجو سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با بیان این که اداره در حل مشکلات تنهاست از متولیان استان درخواست کرد: به معضلات ورزش رسیدگی کنند. وی افزود: اصحاب رسانه همواره یاری رسان ورزش فارس بوده و هستند و انتظار می رود در امر مطالبه گری جهت رونق ورزش فارس گام بردارند و با انتقادهای سازنده، مسیر رفع مشکلات را فراهم آورند.
وی همچنین با بیان این که منابع ورزش محدود اما مطالبات نامحدود است اضافه کرد: امیدواریم با حمایت های مقام ارشد استان و همیاری متولیان، رشد و پویایی ورزش دوباره به فارس بازگردد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس عنوان داشت : 500 طرح نیمه تمام ورزشی در استان فارس وجود دارد که نیازمند اعتبار لازم برای تکمیل انها می باشد و از مسوولین خواستار حمایت جهت به سرانجام رسانیدن این طرح های ورزشی شد تا با تکمیل این طرح ها سرانه فضای ورزشی استان افزایش یابد.
دکتر خدا جو با اعلام حمایت جدی اداره کل ورزش و جوانان از اصحاب رسانه فارس قول مساعد داد تا در جهت تجهیز دفتر انجمن ورزشی نویسان اقدام لازم از سوی این اداره صورت خواهد گرفت ودر مورد برگزاری مراسم افتتاحیه دفتر انجمن با حضور مسوولین کشوری نیز قو همکاری و همراهی با اعضای انجمن داد تا این مراسم که همزمان با برگزاری کارگاه آموزشی جهت خبرنگاران فارس می باشد به شکل زیبا و در خور شان فارسی ها برگزار گردد.
در ابتدای این جلسه که در دفتر معاون محترم استاندار فارس برگزار شد آقایان مجید عجم پور، مهدی آماده، صیاد جوکار، مهدی راکعی، حسین امیری، علی جمشیدپور، قاسم محمدی و سرکار خانم نجمه جعفری به نمایندگی از اعضای انجمن ورزشی نویسان فارس حضور داشتند و به بیان دیدگاه خود در مورد مسایل و مشکلات ورزش فارس و همینطور مشکلات ورزشکاران فارس پرداختند و خواستار همیاری و همکاری مسوولین جهت رفع معضلات موجود در ورزش فارس شدند.
۲ بهمن ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید