معرفی ۱۰ اثر برتر در گروههای هشت گانه ششمین جایزه جهانی ایپس ۲۰۲۳

معرفی ۱۰ اثر برتر در گروههای هشت گانه ششمین جایزه جهانی ایپس ۲۰۲۳
آثار چهار ایرانی در بین برگزیدگان گروههای عکس و ویدئو ورزشی

 


 

در مرحله سوم رای گیری برای انتخاب ۱۰  اثر برگزیده در گروههای هشت گانه ششمین جایزه جهانی ایپس، اعضای هیئت داوران متشکل از ۱۲ روزنامه نگار ورزشی برجسته جهان به نمایندگی از پنج قاره، پس از بررسی آثار راه یافته به لیست کوتاه، ۱۰ اثر برتر هر گروه را انتخاب کردند. مرحله نهایی رای گیری ششمین جایزه جهانی ایپس ۲۰۲۳ یک روز قبل از مراسم معرفی برگزیدگان که در اسپانیا در برگزار می شود، انجام و نتایج نهایی در مراسم اعلام خواهد شد.


اسامی ۴ همکار ایرانی دارای اثر برگزیده در این مرحله عبارتند از:


محمدامین انصاری در گروه عکس ورزشی


محمدرضا گودری و فروغ طاهرخانی در گروه گزارش تصویری 


مازیار کوپیدار در گروه ویدئو کوتاه


 فرآیند داوری آثار:


فرآیند داوری آثار ششمین جایزه جهانی ایپس در ماه دسامبر ۲۰۲۳ آغاز شد. گروه داوران شامل هیئتی متشکل از ۴ متخصص، ۲۴ عضو EC ایپس، و ۱۲ عضو هیئت داوران بوده است که میانگین رتبه‌بندی‌های آنها منجر به فهرست‌های بلند شد و بیش از ۶۰۰ اثر ارسالی (تقریباً ۳۵ درصد کل آثار) در مرحله اول انتخاب گردید.

 

در مرحله دوم، اعضای کمیته اجرایی ایپس آثار منتخب را به فهرست کوتاهی از برگزیده ها محدود کردند. براساس جمع بندی نظرات اعضای هیات اجرایی ایپس، آثاری که بیشترین آرا را دارا بودند در فهرست کوتاه (مرحله دوم) قرار گرفتند.

مرحله سوم و چهارم رای گیری توسط هیئت ژوری – مرکب از ۱۲ روزنامه نگار برجسته ورزشی به نمایندگی از پنج قاره - انجام می شود که ابتدا ۱۰ اثر برتر را در گروه های هشت گانه انتخاب کرده و سپس فینالیست ها (نفرات دریافت کننده جایزه) را انتخاب می کنند. در نهایت یک روز قبل از مراسم اهدای جوایز، مرحله نهایی رای گیری انجام می شود و نتایج در مراسم معرفی برگزیدگان اعلام خواهد شد.


برندگان قاره ای:

پس از مراسم پایانی و معرفی برترین های جهان، رتبه بندی قاره ها در هر گروه با بالاترین امتیاز به تفکیک در قاره های آفریقا، قاره آمریکا، آسیا، اروپا و اقیانوسیه منتشر می شود.

۱۹ فروردین ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید