شرایط استاد مسعود اسکویی رو به بهبودی است

شرایط استاد مسعود اسکویی رو به بهبودی است

 

 

پس از بستری شدن استاد مسعود اسکویی مجری توانا و صدای ماندگار رادیو ورزش در بیمارستان لاله و انتشار خبر و عکس های اولیه در خصوص  شرایط جسمانی ایشان،جامعه ورزش و اهالی رسانه به جد پیگیر درمان سریع و رسیدگی به این همکار صدیق و با اخلاق بودند.

بحمدالله پزشکان حاذق و مدیریت بیمارستان لاله کمال همکاری با خانواده ایشان داشتند.

 امروز بعد از ظهر که در معیت دکتر احمدی و به نمایندگی از اعضا هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان خدمت استاد رسیدیم بحمدالله شرایط جسمی ایشان را بسیار مساعد و متفاوت از دو روز گذشته دیدیم.

استاد اسکویی که الگوی نجابت و اخلاق هستند،بارها با تواضع و مناعت طبع  تاکید کردند، سلام بنده را به همکاران ابلاغ فرمایید. مدیران ارشد سیما نهایت همکاری را بنده داشتند،  وزیر  محترم ورزش و جوانان قبول زحمت کردند و روز گذشته به عیادت بنده آمدند.بنده هیچ توقعی از مسئولان و مدیران ورزش ندارم .شرایط درمان و رسیدگی به بهترین شکل انجام می شود و طبق تجویز پزشکان طی چند روز آینده از بیمارستان مرخص خواهم شد.

(در این روزها و ایام‌مبارک برای شفای کامل و بهبودی استاد اسکویی دعا می کنیم و بی صبرانه منتظر،شنیدن صدای ماندگار  این همکار عزیز در رادیو ورزش هستیم). 


الهی آمین

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید