کنگره صدمین سالگرد AIPS، سانتا سوزانا ۲۰۲۴: جشن صدسالگی ایپس، رویارویی با چالش های قدیمی و جدید روزنامه نگاری ورزشی

کنگره صدمین سالگرد AIPS، سانتا سوزانا ۲۰۲۴: جشن صدسالگی ایپس، رویارویی با چالش های قدیمی و جدید روزنامه نگاری ورزشی
هشتاد و ششمین کنگره AIPS ویژه خواهد بود. قرار است از ۲۸ آوریل تا ۲ می ۲۰۲۴ در سانتا سوزانا، اسپانیا، صدمین سالگرد تأسیس انجمن بین المللی روزنامه نگاران ورزشی برگزار شود.
 


در این سه روز مراسم صدمین سالگرد AIPS، معرفی برترین های ششمین جایزه جهانی AIPS ، و همچنین بحث‌ها و مناظره‌های فشرده در مورد مسائل مربوط به ورزش و روزنامه‌نگاری ورزشی، با تمرکز بر ساختن آینده‌ای بهتر برگزار می‌شود.

🔺جشن صد سالگی AIPS

🔺ایپس در ۲ ژوئیه ۲۰۲۴  صد ساله خواهد شد و این کنگره که دو ماه قبل از آن برگزار می شود، این نقطه عطف مهم را به شکلی باشکوه جشن می گیرد، در حالی که زمان کافی برای تأمل در گذشته و نگاه به آینده را در اختیار قرار می دهد. AIPS در سال ۱۹۲۴ در پاریس تاسیس شد.

🔺مراسم معرفی برگزیدگان ششمین جایزه جهانی ایپس/ AIPS SPORT MEDIA AWARDS 2023 

🔺در حاشیه مهم ترین گردهمایی خبرنگاران ورزشی جهان، برندگان جوایز AIPS Sport Media Awards 2023 در شب 29 آوریل طی مراسمی معرفی خواهند شد. در ششمین دوره معتبرترین جایزه بین المللی روزنامه نگاری ورزشی با ثبت رکورد جدید، در مجموع  ۱۸۷۸ اثر از ۱۴۰ کشور دریافت شد.

🔺هوش مصنوعی 

🔺در روز ۲۹ آوریل، در مورد موضوعات مختلف مرتبط با ورزش و روزنامه نگاری ورزشی، از جمله تأثیر هوش مصنوعی، بحث و گفتگو خواهد شد. سردبیران، روسا و مقامات ارشد فدراسیون های بین المللی ورزشی و کارشناسان سازمان هایی مانند یونسکو مشارکت خود را در این گفت وگو اعلام کرده اند. بحث عدالت جنسیتی در ورزش نیز در دستور کار است.

🔺ارائه گزارش ها 

🔺همانطور که مشتاقانه منتظر رویدادهای ورزشی مانند المپیک ۲۰۲۴ پاریس و مسابقات قهرمانی اروپا هستیم،  در طول برگزاری کنگره گزارش هایی از IOC، FIFA، UEFA، IFBB، المپیک ویژه، دو و میدانی اروپا،FISU و … ارائه خواهد شد.
۲۷ فروردین ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید