در ایمیلی خطاب به انجمن ورزشی نویسان ایران...

در ایمیلی خطاب به انجمن ورزشی نویسان ایران...
باشگاه اف سی بارسلونا در ایمیلی خطاب به انجمن ورزشی نویسان ایران برای درگذشت حسین جوادی و میلاد حجت الاسلامی، خبرنگاران ورزشی ایرانی را که در اثر صانحه هواپیمای جرمن وینگز جان خود را از دست داده بودند، ابراز تاسف کرد.
به گزارش ایسجا، در نامه ای که از طرف باشگاه بارسلونا برای انجمن ورزشی نویسان ایران ارسال شده، آلبرت مونتاگوت، مدیر بخش ارتباطات باشگاه بارسلونا از طرف کلیه اعضای باشگاه درگذشت حسین جوادی و میلاد حجت الاسلامی را تسلیت گفت.
متن کامل  این نامه به شرح زیر است:
انجمن ورزشی نویسان ایران؛
اجازه دهید تا مراتب تاسف خود را از طرف باشگاه بارسلونا، برای از دست دادن دو روزنامه نگار ورزشی، اقایان حسین جوادی و میلاد حجت الاسلامی، ابراز کنم و تقاضا دارم که این پیام را به خانواده و دوستال این دو خبرنگار نیز برسانید.
ما مطلع شدیم که چند روز قبل از صانحه هواپیمای جرمن وینگز در کوه های آلپ، این دو خبرنگار برای تماشای بازی رئال مادرید و بارسلونا در باشگاه نیوکمپ حضور داشتند.
در این روزهای سخت، ما را همدرد خود بدانید.
با تشکر
آلبرت مونتاگوت
مدیر بخش ارتباطات باشگاه بارسلونا
۱۴ فروردین ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید