شصت وچهارمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

شصت وچهارمین جلسه هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد
 
به گزارش ایسجا؛ این جلسه با حضور رئیس،دبیرکل، بازرس، خزانه دار و اعضای هیات مدیره روز یکشنبه مورخ ٢٣ اردیبهشت ماه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ١۰:۳۰ در دفتر انجمن برگزار شد.
 
موضوعات و مصوبات این جلسه به شرح ذیل می باشد؛ 
- در ابتدای جلسه با گرامیداشت یاد و نام مسعود پوراسکویی پیش کسوت رسانه و رادیوورزش و ضمن تقدیر از حضور همکاران و جامعه ورزش کشور در مراسم تشییع و تدفین ایشان، برای شادی روح ایشان صلوات و فاتحه ای قرائت شد.
 - گزارش رییس انجمن از هشتاد و ششمین کنگره جهانی ایپس شامل مراسم معرفی برگزیدگان ششمین جایزه جهانی ایپس، مراسم یکصدمین سال تأسیس ایپس، کنفرانس ها و گزارش های ارائه شده از سوی فدراسیون های جهانی و رویدادهای جهانی و رویدادهای بین المللی ورزشی شامل فدراسیون های بین المللی ورزش های دانشگاهی، ژیمناستیک، بدنسازی و پرورش اندام، دوومیدانی اروپا، و گزارش روند اجرایی المپیک و پارالمپیک ٢٠٢٤،  گزارش روند تدوین و تصویب کدهای انضباطی و اخلاقی ایپس، میزگرد تاثیرات هوش مصنوعی در ورزش و روزنامه نگاری ورزشی با مشارکت یونسکو، گزارش نشست قاره ای ایپس آسیا و پیگیری های انجام شده در رابطه با بورسیه از سه دانشگاه از سوی آقای میثم زمان آبادی نائب رئیس آسیا و مسئول کمیته آموزش قاره و صحبت رئیس انجمن ایران در رابطه با فجایع غزه و محکومیت تجاوز اسرائیل و کشتار بیرحمانه مردم مظلوم غزه که منجر به محکومیت و صدور قطعنامه و بیانه ای از سوی ایپس آسیا و انتشار آن در سایت انجمن جهانی گردید.
- پیشنهاد بازرس انجمن در رابطه با ضرورت انتشار بولتن خبری انجمن جهت اطلاع رسانی برنامه ها و اقدامات انجمن با حداقل انتشار دوبار در سال که این پیشنهاد مورد تایید اعضا قرار گرفت. مقرر شد اولین بولتن همزمان با مراسم روز جهانی ورزشی نویسان در تیرماه منتشر شود.
- بررسی درخواست انجمن عکاسان مطبوعاتی در رابطه با همکاری های فیمابین که مقرر شد در جلسه مشترک درباره این همکاری بررسی و تصمیم لازم اتخاذ شود.
- گزارش کارگاه های آموزشی برگزار شده با موضوع هوش مصنوعی در رسانه های ورزشی و کارگاه آموزشی عکاسی روز ٢٤ اردیبهشت ماه که با تدریس آقای بابایی برگزار خواهد شد. مقرر شد دوره های آموزشی انجمن با ارائه مدارک و گواهی از سوی آقای اثیمی و با همکاری های کمیته آموزش المپیک سولیداریتی پیگیری شود.
-مقرر شد برنامه روز جهانی ورزشی نویسان در روز ١١ تیرماه، با برنامه ریزی و هماهنگی قبلی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شود. پیشنهاد برنامه ها در جلسه آتی مطرح و تصویب می شود. مقرر شد به همین مناسبت در شعب استانی انجمن نیز برنامه ریزی و اقدام لازم صورت پذیرد.
- گزارش دبیرکل انجمن در رابطه با برنامه های ویژه جوانان عضو انجمن که مقرر شد در قالب جشنواره توسط آقای ماندگاری در جلسه آتی هیات مدیره مطرح شد.
- گزارش آقای کمیل نظری دبیر انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه از فعالیت ها و برنامه های انجمن استان و مشکلات پیش رو برای فعالیت ورزشی نویسان استان، مقرر شد حمایت لازم از برنامه های هیات مدیره انجمن کرمانشاه و کمک به حل چالش های پیش روی شعبه استانی از سوی هیات مدیره انجمن صورت پذیرد.
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید