انالله و اناالیه راجعون

انالله و اناالیه راجعون
ضایعه درگذشت محمود حداد پیشکسوت مطبوعات و عضو اسبق شورای سردبیری کیهان ورزشی، عضو مؤسس و هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان ایران، و نایب رئیس اسبق فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال موجب تأسف و تأثر همکاران رسانه ای و ورزشی و جامعه ورزش ایران است.


 

به یقین خدمات دلسوزانه و ارزشمند محمود حداد در طول دوره طولانی خدمت در عرصه رسانه های ورزشی به عنوان یک نویسنده و‌ کارشناس آگاه و در مسئولیت های مدیریتی در فدراسیون والیبال در ذهن جامعه ورزش ایران ثبت و ماندگار خواهد بود.

 

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با عرض تسلیت و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده محترم و بازماندگان و همکاران رسانه ای و ورزشی محمود حداد، شادی و آرامش روح این همکار عزیز را از خداوند منان مسئلت دارد.

۱ خرداد ۱۴۰۳
پیمان رضازاده
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
5
0
1

درود . روزی نیست رسانه ای رو باز کنم و خبر سفر بی بازگشت موسپیدی رو نبینم. در ورزشی که نفس هایش به شماره افتاده و دچار قحط الرجال شده ، وجود شما بزرگان نعمتی است فراوان. حیف و صد حیف فقط زمانی بیاد شما می افتند که شما چمدان سفر را بسته و سوار بر جت شخصی حضرت عزراییل رو به ویلای شیک خود در بهشت برزخی در حرکتید. ازمن و امثال من هم که کاری برنمی اید. ما که میدانیم نمیتوانیم و صاحبان ژن برتر که میتوانند خود را به خواب زده اند! روح استاد حداد شاد.با عرض تسلیت به خانواده ایشان من هم شریک غم شما هستم.

مهرشاد ملکی
۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
0

روحشون شاد و یادشون گرامی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید