شصت و پنجمین جلسه هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

شصت و پنجمین جلسه هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار شد

 
به گزارش ایسجا؛ این جلسه روز دوشنبه هفتم خردادماه با حضور رئیس، دبیرکل، بازرس، خزانه دار و اعضای هیأت مدیره از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۱ در دفتر انجمن برگزار و درباره موضوعات زیر بحث و بررسی صورت گرفت:
- در ابتدای جلسه ضمن ابراز تأسف و عرض تسلیت به مناسبت ضایعه درگذشت دکتر ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری و هیأت همراه در سانحه سقوط هلی کوپتر، با قرائت صلوات و فاتحه به روح شهدای خدمت ادای احترام شد.
- گرامیداشت یاد و نام همکاران درگذشته آقای محمود حداد پیشکسوت رسانه و عضو موسس و هیأت مدیره انجمن و آقای محمدرضا میرحسینی همکار رسانه ای و مربی فوتبال پایه کشور و ادای احترام به روح آنان. مقرر شد همزمان با روز جهانی ورزشی نویسان مراسم یادبود برای آقای محمود حداد و سایر همکاران درگذشته مورد توجه قرار گیرد. 

- گزارش دبیرکل انجمن از پیگیری های انجام شده در رابطه با برنامه های تشییع و تدفین آقای محمود حداد و آقای محمدرضا میرحسینی و هماهنگی های انجام شده با حوزه های اداری ذیربط.

- حضور آقای فروتن رئیس انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی و آقای دلکش عضو هیأت مدیره انجمن در جلسه هیأت مدیره جهت گفتگو و تبادل نظر در رابطه با همکاری های فیمابین انجمن.  مقرر شد کمیته حقوقی مشترک انجمن عکاسان مطبوعاتی و انجمن ورزشی نویسان تشکیل شود و آقای امین محمد جمالی به نمایندگی از هیأت مدیره در این کمیته همکاری لازم را داشته باشد. همچنین تفاهم نامه همکاری مشترک توسط انجمن عکاسان مطبوعاتی تشکیل و ارائه خواهد شد.

- گزارش ارزیابی دوره آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در رسانه های ورزشی در روابط عمومی که طی چهار جلسه در کمیته ملی المپیک و با تدریس دکتر امامی برگزار شد. براساس ارزیابی انجام شده میزان رضایت شرکت کنندگان از کیفیت موضوعات، مباحث و زمان و مکان برگزاری دوره خیلی خوب بوده است. مقرر شد براساس پیشنهاد شرکت کنندگان در این دوره، دوره های تکمیلی در موضوع هوش مصنوعی و سایر موضوعات مورد نظر برگزار شود.
- گزارش آقای محسن اثیمی از برنامه های آموزشی انجمن در تابستان که مقرر شد اطلاع رسانی و فراخون لازم انجام شود. 
- گزارش آقای جیرودی در رابط با برنامه های کمیته پیش کسوتان انجمن و جلسه های برگزار شده در این رابطه که مقرر شد هماهنگی لازم در اجرای برنامه های این کمیته با مدیریت آقایان جیرودی، شکری و زمان آبادی و هیأت مدیره کمیته صورت پذیرد.
۱۶ خرداد ۱۴۰۳
مهرشاد ملکی
۱۴۰۳/۰۳/۳۱
0
0
0

با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید