به مناسبت دوم جولای "روز جهانی ورزشی نویسان" برگزار شد

به مناسبت دوم جولای "روز جهانی ورزشی نویسان" برگزار شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تقدیر از برترین های ششمین جایزه جهانی ورزشی نویسان که به مناسبت دوم جولای "روز جهانی ورزشی نویسان" برگزار شد، حضور یافت.
 

 

در این مراسم "آخوندی" عضو شورای اسلامی شهر تهران، فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون های هندبال، تنیس روی میز، ورزش کارگری، عبدالحمید احمدی رئیس و اعضای هیات اجرایی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، پیام نظر رئیس روابط عمومی اداره کل و عضو جهانی و فریدون موسوی پیشکسوت رسانه و مسئول پایگاه خبری اداره کل نیز حضور داشتند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جریان این مراسم گفت: فکر نمی‌کنم هیچ زمان دیگری بتوان حق ورزشی‌نویسان و خبرنگاران ورزشی را به‌اندازه‌  شأن شان ادا کرد.
 
 "علی جوادی" ضمن تشکر از بانیان این جلسه که در آستانه روز جهانی ورزشی نویسان چنین برنامه‌ای را پیش‌بینی کرده‌اند، افزود: باید تمام ادارات، فدراسیون‌ها و ارکان مختلف چنین جلساتی را در حوزه‌ها و بخش‌های خودشان در ارتباط با بزرگان عرصه رسانه برگزار کنند.
 
 وی ادامه داد: خیلی خوشحالم در اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران، همکاران بزرگواری از رسانه داریم که بسیاری از مشورت‌ها برای اتخاذ تصمیمات با وجود، حضور و با تحلیل این عزیزان گرفته می‌شود.
 
 جوادی در پایان ابراز امیدواری کرد که بتوان روزی را شاهد بود که به‌جای تجلیل از دست رفتگان عرصه رسانه، تقدیر از حاضران این عرصه را داشته باشیم.
 
گفتنی است در جریان این مراسم که به همت انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، صبح امروز در سالن اجنماعات کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، ضمن تقدیر از برترین های ششمین جایزه جهانی ورزشی نویسان، از خانواده های از دست رفتگان رسانه؛ مسعود اسکویی، محمود حداد، میرحسینی و همچنین تنی چند از پیشکسوتان فعال رسانه تجلیل شد.
۱۱ تیر ۱۴۰۳
مهرشاد ملکی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
5
0
0

مبارک باشه


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید