کارگاه خبرنویسی ورزشی در اصفهان برگزار شد

کارگاه خبرنویسی ورزشی در اصفهان برگزار شد
به همت انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان کارگاه تخصصی خبرنویسی ورزشی برای مسئولان روابط عمومی هیأت های ورزشی استان اصفهان برگزار شد.

 

 

  به گزارش ایسجا و به نقل از دبیر انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان از برگزاری کارگاه تخصصی خبرنویسی ورزشی در اصفهان خبر داد و گفت: این کارگاه با حضور مسئولان روابط عمومی هیأت های ورزشی استان اصفهان و به منظور ارتقاء توانایی تولید اخبار در حوزه ورزش تخصصی این عزیزان در تالار افتخارات سرای ورزشکاران استان اصفهان برگزار شد و در این کارگاه به سرفصل های بنیادی خبرنویسی مقدماتی از جمله ارزش ها و عناصر خبری، سبک های خبری، تعریف و اجزاء خبر و تیتر و ... پرداخته شد. 


عزیزاله مشفقی با اشاره به این که این کارگاه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد گفت: در بخش دوم این کارگاه شرکت کنندگان با روش های کاربردی تولید خبر آشنا شدند و اقدام به تولید خبر با موضوع های مختلف ورزشی کردند و خبرهای تولیدی توسط مسعود افشاری مدرس این دوره رفع اشکال شد تا مسئولان روابط عمومی هیأت های ورزشی استان که به نوعی درگاه های ارتباطی بین ورزش و رسانه ها هستند بتوانند در کمترین زمان ممکن از رویدادهای ورزشی خبرهای مورد نظر خود را به صورت استاندارد آماده کرده و برای رسانه ها ارسال کنند.

۱۷ تیر ۱۴۰۳
مهرشاد ملکی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
5
0
0

این کارگاه ها بسیار مفید خواهد بود . خدا قوت به دوستان اصفهانی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید