اطلاعیه فوری شاخص های نهایی و جدول طرح رتبه بندی روزنامه ها

اطلاعیه فوری شاخص های نهایی و جدول طرح رتبه بندی روزنامه ها
مدیران مسئول روزنامه های ورزشی که تاکنون نامه خوداظهاری را به اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی ارسال نکرده اند، در اسرع وقت برای انجام آن اقدام کنند.
به گزارش اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، طرح رتبه بندی روزنامه های کشور با هدف ارتقای کیفی مطبوعات و ارزش‌گذاری حرفه ای بین رسانه ها آغاز شد. بر این مبنا مدیران مسئول روزنامه های کشور باید اطلاعات و مستندات لازم را مطابق جدول رتبه بندی تهیه و به اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی ارسال کنند.  
این جداول بر اساس خود اظهاری مدیران مسئول تکمیل و سپس در کارگروه ذیربط، بررسی می شود.
بر این اساس از آن دسته از مدیران مسئول روزنامه های ورزشی که تا کنون برای ارسال این نامه اقدام نکرده اند خواهشمند است تا با مطالعه اطلاعات آمده در لینک زیر، در اسرع وقت نامه خوداظهاری را به این اداره ارسال کنند. 
http://press.farhang.gov.ir/fa/news/149970/
۱ تیر ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید