انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار می کند
فراخوان اولین کارگاه آموزشی بانوان عضو انجمن

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران برگزار می کند <br> فراخوان اولین کارگاه آموزشی بانوان عضو انجمن
انجمن ورزشی نویسان ایران در نظر دارد تا روز چهارشنبه، 31 تیرماه، کارگاه آموزشی یک روزه ای را برای بانوان عضو برگزار کند.
به گزارش ایسجا، در این کارگاه که از 8 صبح روز چهارشنبه، 31 تیر آغاز شده و تا 5 عصر ادامه خواهد داشت، 5 کلاس با موضوعاتی ازجمله گزارشگری ورزشی، روند روزنامه نگاری ورزشی ایران و رسانه های نوین برگزار می شود.
از بانوانی که تمایل به شرکت در این کارگاه را دارند تقاضا می شود که تا ساعت 4 روز یکشنبه 28 تیرماه، با دفتر انجمن ورزشی نویسان از طریق تلفن(26216367) و یا ایمیل( Isjaregistration@yahoo.com) تماس حاصل کرده و حضور خود را اعلام کنند.
لازم به ذکر است که، در پایان این کارگاه آزمونی برگزار میشود و بانوانی که موفق به کسب نمره قبولی در این آزمون شوند مجوز حضوردر دوره تکمیلی این کارگاه را کسب خواهند کرد. دوره تکمیلی با همکاری سازمان ملی یونسکو ایران و در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
۲۲ تیر ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید