اولین روز از مسابقات جام وحدت با معرفى تیم هاى فینالیست این مسابقات برگزار شد.

اولین روز از مسابقات جام وحدت با معرفى تیم هاى فینالیست این مسابقات برگزار شد.
مسابقات چهار جانبه جام وحدت با حضور ٤ تیم عکاسان و خبرنگاران ورزشى ( ایسجا)، بانک سپه، تیم هنرمندان و یاران هادى برگزار شد که در روز ارل این مسابقات چهره تیم هاى فینالیست مشخص شد.
دیدار تیم هاى هنرمندان و بانک سپه در حالى برگزار شد که دو تیم تا پایان وقت قانونى به تساوى ٥-٥ رسیدند و در ضربات پنالتى و با درخشش نیما نکیسا این تیم هنرمندان بود که راهى فینال این مسابقات شد. 
در دومین بازى هم تیم یاران هادى که متشکل از عده اى از پیشکسوتان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس بود به مصاف تیم ایسجا ( تیم عکاسان و خبرنگاران ورزشى) رفت که عکاسان و خبرنگاران ورزشى با نتیجه ٥ بر ٢ از سد یاران هادى نوروزى عبور کردند و در فینال این بازى ها باید به مصاف تیم هنرمندان بروند.
تیم هاى یاران هادى نوروزى و بانک سپه هم روز جمعه و پیش از بازى فینال در دیدار رده بندى به مصاف هم خواهند رفت تا چهره تیم سوم این رقابت ها هم مشخص شود.
۶ آذر ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید