محمدعلی اینانلو در گذشت

محمدعلی اینانلو در گذشت
محمد علی اینانلو، کارشناس مطرح ورزشی و استاد طبیعت گردی، صبح امروز و در سن 68 سالگی در بیمارستان آتیه تهران بدرود حیات گفت.
به گزارش ایسجا، محمد علی اینانلو که در چند ماه گذشته به دلیل ضایعه مغزی در بیمارستان بستری شده بود، با بهبود حالش به زندگی عادی خود بازگشته بود. 
وی چند روزپیش بازهم در بیمارستان آتیه بستری شد و صبح امروز دار فانی را وداع گفت.
زنده یاد «اینانلو» دارای سابقه 40 سال طبیعت‌گردی در ایران بود و آموخته‌های خود را به صورت نوشته و فیلم درآورده است. همچنین، او از مبتکران کلاس‌های آموزش اکوتوریسم در ایران بود. او دارای مدرک کارشناسی در رشته ادبیات است و در زمینه کار در رسانه‌های مکتوب و تصویری ایران سوابق متعددی داشت.
او در حوزه ورزش نیز از کارشناسان ورزش والیبال بود و در کارنامه خود عضویت انجمن ورزشی نویسان و کمیته پیشکسوتان این انجمن را هم داشت. 
اینانلو اولین مجری برنامه ورزشی ورزش از نگاه دو و از قهرمانان سابق والیبال و تیراندازی ایران است.
انجمن ورزشی نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، ضایعه  بزرگ در گذشت این همکار قدیمی را به خانواده ایشان و جامعه ورزشی نویسان تسلیت می گوید.
روحش شاد و یادش گرامی باد
۱۲ دی ۱۳۹۴
ش.شریفی
۱۳۹۴/۱۰/۱۲
0
0
1

خدااااای من!دارم چی میخونم؟!!!!آرزو دارم وقتی یه دور دیگه کامپیوتر را ریستارت می کنم و صفحه بالا میاد،این خبر تیتر اخبار روز نباشه و بازم امیدوار به خطای چشمی باشم......

شریف زاده
۱۳۹۴/۱۰/۱۲
0
0
1

واقعا ناراحت کنندست، تسلیت به همه اهالی رسانه.


شهرام وزیری
۱۳۹۴/۱۰/۱۲
0
0
1

رحمت خدا بر این همکار رفیق ویار روزها وشب ها ی بسیاری که در کنار هم زندگی کردیم لعنت خدابر این اجل معلق با تسلیت به آرش والبرز عزیزفرزندان برومندش...همه در صف رفتنیم یکی یکی.......


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید