آغاز همکاری مجموعه ورزشی تهران جوان با انجمن ورزشی نویسان ایران

آغاز همکاری مجموعه ورزشی تهران جوان با انجمن ورزشی نویسان ایران
به کوشش استاد علی کاوه، هماهنگی های لازم جهت استفادۀ آقایان از استخر باشگاه ورزشی تهران جوان صورت گرفت

به گزارش ایسجا، طبق هماهنگی های صورت گرفته با آقای پرویز ژافره، مدیر عامل باشگاه ورزشی تهران جوان، مقرر شد که آقایانِ عضو انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی نویسان ایران، پس از اعلام تمایل خود به دفتر انجمن  بتوانند ماهی یکبار از ساعت 17 الی 23 از استخر مجموعۀ ورزشی تهران جوان و امکانات جانبی آن، واقع در جاده دماوند ، بعد از خیابان اتحاد ، روبروی شرکت تویوتا استفاده کنند.

لذا، از اعضای محترمی که تمایل به استفاده از این طرح دارند تقاضا میشود تا با دفتر انجمن ورزشی نویسان تماس حاصل کرده و حضور خود را اعلام دارند.

لازم به ذکر است که انجمن ورزشی نویسان در نظر دارد تا به زودی هم این امکان را برای خانم های عضو  فراهم کرده و  هم ساعات استفاده از استخر را برای آقایان افزایش دهد.

تلفن تماس: 26216367

۲۲ دی ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید