نامه اعتراض آمیز انجمن خبرنگاران ورزشی استان به مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی

نامه اعتراض آمیز انجمن خبرنگاران ورزشی استان به مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی
در حاشیه دیدار تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی تهران و اقتدار نوین فردوسی مشهد، نیروهای حراست اداره کل با یکی از عکاسان ورزشی مشهد، برخورد ناشایستی داشتند.
به گزارش ایسجا و به نقل از روابط‌عمومی انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی؛ در پی اتفاقات رخ‌داده و برخورد ناشایست نیروهای حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با یکی از عکاسان، در حاشیه دیدار هفته پایانی لیگ برتر فوتسال کشور، انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی، طی نامه‌ای خواستار ارائه توضیحات از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی شد.
در این نامه خطاب به «کوروش صبوریان» آمده است؛ «همان‌طور که مستحضرید برای چندمین بار برخورد ناشایست نیروهای حراست اداره کل متبوع شما، موجب تکدر خاطر و البته اختلال در انجام وظایف جامعه خبری خراسان رضوی و این‌بار عکاسان زحمتکش شد. پیش از این هم گرچه شفاهاً، کتباً، رسمی و دوستانه به حضرتعالی موارد عدیده برخوردهای عجیب و غریب نیروهای حراست را گوشزد کرده بودیم، این بار اما علاوه بر تاکید بر حضرتعالی، یادآور می‌شویم که در صورت عدم پیگیری موضوع و اعلام رسمی موضع اداره کل ورزش و جوانان در قبال این بی‌اخلاقی‌های پیاپی نسبت به اصحاب رسانه، جامعه رسانه‌ای خراسان رضوی از تمامی پتانسیل خود برای حل این معضل در مراجع بالاتر و کشوری، استفاده خواهد کرد.»
۲۲ دی ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید