دوره تکمیلی کارگاه روزنامه نگاری بانوان در جزیره کیش برگزار شد

دوره تکمیلی کارگاه روزنامه نگاری بانوان در جزیره کیش برگزار شد
عصر دیروز، یازدهم اسفند ماه 94، دوره تکمیلی گارگاه خبر نگاری بانوان ورزشی نویس عضو انجمن ورزشی نویسان به پایان رسید.
به گزارش ایسجا، در این کارگاه سه روزه که در جزیره کیش و با همکاری اداره کل تربیت بدنی کیش و سازمان ملی یونسکو ایران برگزار شد، 14 نفر از بانوان ورزشی نویس عضو انجمن شرکت داشتند.
دکتر حسن عشایری، منوچهر زندی و میثم زمان آبادی مدرسین این دوره آموزشی بودند و که در سه روز و در پنج کارگاه جداگانه به بحث و بررسی در مورد مسایل، مشکلات، پیشرفت ها و روش های ارتقا سطح روزنامه نگاری، به خصوص در میان بانوان ورزشی نویس، پرداختند.
سال گذشته، انجمن ورزشی نویسان ایران همکاری نزدیکی را با سازمان ملی یونسکو ایران برقرار کرد که نتیجه آن حضور نمایندگان سازمان یونسکو ایران و یونسکو منطقه در همایش زن، ورزش و رسانه بود.
با ادامه ی همکاری بین دو ارگان، کارگاه آموزشی نیز در چهارم مرداد ماه سال 94، مختص بانوان ورزشی نویس در انجمن ورزشی نویسان برگزار شد. هدف از این کارگاه گسترش علم روز روزنامه نگاری ورزشی و مشارکت هر چه بیشتر بانوان در این زمینه با انجمن ورزشی نویسان ایران بود. برگزاری این کارگاه منتج به نشست های  دوره ای  بانوان در انجمن ورزشی نویسان شد که دوره تکمیلی کارگاه روزنامه نگاری هم از نتایج این نشست ها بود. 
۱۲ اسفند ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید