پیام جیانی مرلو، رئیس انجمن جهانی(AIPS) به ششمین نشست فصلی انجمن ورزشی نویسان ایران

پیام جیانی مرلو، رئیس انجمن جهانی(AIPS) به ششمین نشست فصلی انجمن ورزشی نویسان ایران
جیانی مرلو، رییس انجمن جهانی ورزشی نویسان، در پیام خود به مناسبت ششمین نشست فصلی انجمن ورزشی نویسان ایران، ورزشی نویسان را به مقابله با فساد در دنیای ورزش دعوت کرد.
متن کامل پیام جیانی مرلو: 
دکتر احمدی عزیز، رییس انجمن ورزشی نویسان ایران، همکاران عزیز؛
بسیار خرسندم که در این لحظه خاص در کنار شما هستم. به اعتقاد من انجمن ورزشی نویسان ایران یکی از بهترین انجمن های جهان است و بسیار باعث افتخار ماست. 
من، بهترین آرزوهایم را از ریو، محل برگزاری بازی های المپیک 2016، برای شما میفرستم و قصد دارم نکته ای بسیار مهم را به شما روزنامه نگاران، خبرنگاران و عکاسان یادآوری کنم که اینجا نیز توجهات بسیاری را  به خود جلب کرده است. درواقع صحبت از دوپینگ و فساد است، و ما روزنامه نگاران و عکاسان باید تلاش فراوانی برای از بین بردن این بیماری ها از دنیای ورزش بکنیم، بیماری هایی که برای نسل آینده نیز بسیار خطرناک است. به همین دلیل، من شمارا به دفاع از دنیای ورزش در برابر این بیماری خطرناک که انسانیت را تهدید می کند، دعوت میکنم.
تلاش همه ما باید ساختن دنیایی بهتر در صلح و آرامش باشد و این چیزی است که امروز ما بیش از همه  به آن نیاز داریم.
علاوه بر این، باید یادی بکنم از " محمدعلی اینانلو"، که یکی از برجسته ترین همکاران ما بود و خواهش من از شما این است که کمی به او فکر بکنید، به کاری که او برای حرفه اش، انجمنش و نسل بعد از خودش انجام داد. 
نسل بعد، هدف اصلی ماست و تمامی تلاش ما ساختن دنیایی بهتر برای آنهاست. 
با تشکر از همه شما
۱۷ اَمرداد ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید