روز متفاوت سپاهانی ها و خبرنگاران اصفهانی در خط اول تولید کشور

روز متفاوت سپاهانی ها و خبرنگاران اصفهانی در خط اول تولید کشور
تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان اصفهان صبح روز سه شنبه، دوم شهریور ماه، با حضور در مجتمع فولاد مبارکه، از خط تولید محصولات فولادی بازدید کردند و با کارگران زحمت کش این مجتمع گفتگو کردند و عکس یادگاری گرفتند.
به گزارش ایسجا، در این بازدید که بازیکنان و کادر تیم فوتبال سپاهان حضور داشتند اعضای هیأت مدیره و اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان  ایشان را همراهی کردند.
نشست صمیمانه با دکتر بهرام سبحانی مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه، معاونین و مدیران ارشد این مجتمع عظیم صنعتی نیز از دیگر برنامه های این دیدار بود.
در این دیدار مدیرعامل مجتمع فولادمبارکه با بیان اینکه ورزشگاه نقش جهان به زودی برای بهره برداری آماده خواهد شد اظهار کرد: ورزشگاه نقش جهان هدیه مجتمع فولادمبارکه به باشگاه سپاهان، ورزشکاران و مردم اصفهان است و امیدواریم شاهد قهرمانی های متعدد تیم سپاهان در این ورزشگاه باشیم.
سبحانی با استقبال از حضور بازیکنان سپاهان در خط تولید محصولات فولادی این کارخانه خواستار استمرار این روند شد و گفت: این آمد و رفت ها ارتباط عاطفی بین بازیکنان و کارگران کارخانه را افزایش خواهد داد. 
عبدالله ویسی سرمربی تیم سپاهان نیز با تجلیل از زحمات مجموعه بزرگ فولادمبارکه خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط سخت کارگران در این مجموعه و تلاش آنها برای موفقیت های مجموعه سپاهان، هیچ عذر و بهانه ای را از خودمان نمی پذیریم. ما در گرمای 50 درجه آبادان بازنده بودیم اما این کارگران شریف در گرمای 1600 درجه کوره ها برنده اصلی اند.
وی گفت: همان طور که صداقت و رفاقت در مجتمع فولادمبارکه حاکم است، مبنای تیم ما نیز بر همین مبنا بوده و خواهد بود.
در این نشست صمیمانه حسن علیخانی به نمایندگی از اعضای هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان با تقدیر از مجموعه فولادمبارکه برای تحقق آرزوی 25 ساله مردم اصفهان برای به سامان رساندن پروژه ورزشگاه نقش جهان گفت: اگر همت مجموعه فولادمبارکه نبود بدون تردید این آرزوی 25 ساله، 50 ساله می شد، چرا که هیچ عزمی برای به ثمر رساندن این ورزشگاه وجود نداشت.
در پایان نیز، تندیس ویژه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان به بهرام سبحانی مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه اهداء شد.

دیدار هیات مدیره انجمن اصفهان با ریاست باشگاه فولاد مبارکه

۳ شهریور ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید