نور و رنگ در المپیک
نمایشگاه عکس های امین محمد جمالی از المپیک ریو 2016

نور و رنگ در المپیک<br> نمایشگاه عکس های امین محمد جمالی از المپیک ریو 2016
گالری " همیشه" نمایشگاهی را باعنوان "نور و رنگ در المپیک" از 12 الی 26 مهرماه با نمایش عکس های امین محمد جمالی برگزار می کند.
به گزارش ایسجا، در این نمایشگاه که به مدت دو هفته برپاست، عکس های امین محمد جمالی، عضو فعال کمیته حقوقی انجمن ورزشی نویسان و عکاس ورزشی سایت getty images  ، از بازی های المپیک 2016 ریو به نمایش در خواهد امد.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه میتوانند در این مدت از ساعت 10 -22 به گالری همیشه واقع در شهرک غرب، پاساژ گلستان مراجعه کنند.
لازم به ذکر است که دو کارگاه آموزشی عکاسی ورزشی نیز، با تدریس امین محمد جمالی، در روزهای پایانی این نمایشگاه، 25 و 26 مهرماه، از ساعت 18-20 در محل گالری همیشه برگزار خواهد شد. 
۱۲ مهر ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید