چهارمین کارگاه و دوره آموزشی کمیته بانوان انجمن ورزشی نویسان ایران تشکیل شد

چهارمین کارگاه و دوره آموزشی کمیته بانوان انجمن ورزشی نویسان ایران تشکیل شد
چهارمین دوره آموزشی کمیته بانوان انجمن، امروز، 13 آبان ماه، به میزبانی حجت اله جیرودی، عضو کمیته پیشکسوتان انجمن، در جیرود برگزار شد.
به گزارش ایسجا، در این دوره آموزشی یک روزه که با حضور بیش از بیست نفر از اعضای کمیته بانوان و تعدادی از اعضای هیات رییسه انجمن تشکیل شد، بررسی موضوعات و چالش های متعدد، هم صنفی و هم غیر مرتبط با کار رسانه های ورزشی، در دستور کار قرار گرفت.
ابتدا اعضای کمیته بانوان درباره دغدغه ها، جنبه های مثبت و منفی حرفه شان صحبت کردند و پس از آن به ترتیب آقایان منوچهر زندی، میثم زمان ابادی، حجت اله جیرودی و عبدالحمید احمدی صحبت هایشان را در این باره ارائه کدند.
منوچهر زندی، دبیرکل افتخاری انجمن، با صحبت درزمینه ساختار موجود و مطلوب شکل گیری فدراسیون های ورزشی، از زنان ورزشی نویس به عنوان بخش قابل توجهی از جامعه روزنامه نگاری خواست تا تحقیق کردن را همواره سرلوحه کار خود قرار دهند.
میثم زمان آبادی، دبیرکل انجمن ورزشی نویسان با تاکید بر پر رنگ تر شدن حضور زنان در حرفه روزنامه نگاری ورزشی، در اختیار گذاشتن فضای بیشتر حرفه ای برای این قشر را لازم دانست و در ادامه نیز از تغییر نگرش رسانه ها نسبت به گذشته، در زمینه شکل و سرعت تولید محتوا صحبت کرد.
حجت اله جیرودی، از اعضای قدیمی انجمن و عضو کمیته پیشکسوتان، نیز با اشاره به سابقه خود در روزنامه نگاری ورزشی و چاپ نشریات، از زمان و انرژی  فوق العاده ای که در گذشته لازم بود برای حضور در این کار صرف شود گفت و به اعضای کمیته بانوان انجمن توصیه کرد تا علاوه بر نگاه تخصصی به حرفه و رشته خود، از دانش افزایی در مسایل جانبی و به روز غافل نشود.
در پایان دکتر احمدی که صحبت های خود را با حضور فعال زنان ورزشی نویس ایرانی در جامعه جهانی شروع کرده بود، پیشرفت زنان در این حرفه را امیدوار کننده دید و این گونه گردهم آیی ها و هم اندیشی ها را برای زنان ورزشی نویس لازم دانست.
کمیته بانوان انجمن ورزشی نویسان ایران در طی یک سال و نیم گذشته تمرکز خود را معطوف به آموزش بانوان ورزشی نویس  و بررسی مشکلات آنها کرده است. برگزاری کارگاه ها، سمینار های آموزشی، نشست های ماهیانه و در اختیار گذاشتن امکانات انجمن برای برقراری ارتباط نزدیک بین این اعضا از جمله فعالیت های این کمیته در این مدت است.
۱۴ آبان ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید