رییس انجمن ورزشی نویسان خبر داد:
عضویت بیش از هزار نفر در این انجمن

رییس انجمن ورزشی نویسان خبر داد: <br>عضویت بیش از هزار نفر در این انجمن
رییس انجمن ورزشی نویسان کشور از عضویت بیش از هزار نفر از سراسر کشور در این انجمن خبر داد.
احمدی در نشست انتخاب اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی افزود: انجمن ورزشی نویسان با 20 سال سابقه فعالیت، هم اکنون به یک برند معتبر در داخل و خارج از کشور تبدیل شده است.
وی ادامه داد: فراگیر کردن شعب انجمن ورزشی نویسان در استان های مختلف، از اهداف اصلی این انجمن است و خوشحالیم امروز در استان مرکزی شاهد تشکیل رسمی انجمن ورزشی نویسان هستیم.
احمدی با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار رسانه ها در رشد و توسعه ورزش کشور افزود: خوشبختانه امروز شاهد تاثیرگذاری انجمن ورزشی نویسان در تمام سطوح ورزش کشور از جمله وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها هستیم.
وی با تاکید بر حفط استقلال انجمن ورزشی نویسان ادامه داد: در عین تعاملات و همکاری هایی که این انجمن دارد، باید استقلال آن هم به طور کامل حفظ شود.
احمدی با تبریک به اعضای منتخب هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی گفت: فعالیت در این انجمن یک کار اجتماعی و افتخاری محسوب می شود که وظیفه سنگینی هم بر دوش اعضای منتخب خواهد بود.
در این جلسه محسن غفاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از آمادگی این اداره کل از تعامل و حمایت از انجمن ورزشی نویسان خبر داد.
گفتنی است در انتخابات هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی یداله رحمتعلی، سیدعلی بنی جمالی، رامین فولادی، امین نجما، مجید جمالو، حمید کهریزی، نرگس وروانی به عنوان عضو هیات مدیره و مژده علنقیان به عنوان بازرس انجمن به مدت سه سال انتخاب شدند.
۲۴ آبان ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید