ورزشی نویسان نقش مهمی در رشد و توسعه ورزش استان دارند

ورزشی نویسان نقش مهمی در رشد و توسعه ورزش استان دارند
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از حمایت کامل این اداره کل از انجمن ورزشی نویسان استان خبر داد.
به گزارش ایسجا، محسن غفاری در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی گفت: همواره خبرنگاران ورزشی یار و یاور ورزش استان بوده اند و به شخصه معتقدم ورزشی نویسان نقش مهمی در رشد و توسعه ورزش استان دارند.
غفاری در ادامه  به نقش مهم و تأثیر گذار رسانه ها در رشد و توسعه ورزش کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به نوپا بودن انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی، از هیچ گونه حمایتی در راستای شکل گیری و توسعه هرچه بیشتر این انجمن دریغ نخواهیم کرد.
غفاری در پایان با تبریک به اعضای منتخب هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی گفت: فعالیت در این انجمن یک کار اجتماعی و افتخاری محسوب می شود که وظیفه سنگینی هم بر دوش اعضای منتخب خواهد بود.
در این نشست سیدعلی بنی جمالی رییس انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی با تقدیر از حمایت های سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از این انجمن گفت: ما خود را در کنار جامعه ورزش استان می بینیم و قطعاً این انجمن در راستای ارتقای روز افزون ورزش استان تلاش خواهد کرد.
در ادامه این نشست رامین فولادی دبیر انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی ایجاد تشکل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ و تعاون‌ متقابل‌ در بین‌ خبرنگاران‌ ورزشی‌، براساس‌ معیارهای اخلاقی و گرایشهای حرفه‌ای‌ را از اهداف مهم این انجمن عنوان کرد.
فولادی تبادل‌ افکار و بررسی شیوه‌های مناسب‌ مطبوعاتی‌، در جهت‌ ارتقاء هر چه‌ بشتر علاقه‌ و فرهنگ‌ ورزشی در کشور و تبیین‌ و تبلیغ‌ تأثیرات‌ ورزش‌ در پیشگیری از ناهنجاریهای اجتماعی و حفظ‌ سلامتی افراد جامعه‌ را از دیگر برنامه ها و اهداف انجمن ورزشی نویسان اعلام کرد.
مجیدجمالو عضو هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی هم در این نشست گفت: یکی از حلقه های مفقوده ورزش استان در یک دهه اخیر، عدم فعالیت ورزشی نویسان استان در یک ساختار مشخص و سازمان یافته بوده است که خوشبختانه با شکل گیری انجمن ورزشی نویسان این موضوع مرتفع خواهد شد.
وی با تأکید بر فعالیت حرفه ای ورزشی نویسان استان مرکزی افزود: ورزش استان باید به صورت همه جانبه حرفه ای شود و اگر امروز خواستار حضور تیم های استان در سطح اول ورزش کشور هستیم، می بایست تعداد بیشتری خبرنگار حرفه ای ورزشی نویس داشته باشیم که انجمن ورزشی نویسان در بخش آموزشی در این راستا عمل خواهد کرد.
در این نشست یداله رحمتعلی، حمید کهریزی و نرگس وروانی دیگر اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی به بیان نظرات خود در راستای تعامل حداکثری این انجمن با اداره کل ورزش و جوانان استان پرداختند
۱۰ آذر ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید